کد خبر: ۴۴۵۸۰۱
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
حماسه هواداران روحانی در اصفهان

روحانی: ایران را در اختیار فریبکاران نمی‌گذاریم/به عقب برنمی‌گردیم/ما تنش را دوست نداریم/اینجا سرزمین دیوار نیست+فیلم و تصاویر

روحانی در میان جمعیت پرشور اصفهان با بیان اینکه اینجا سرزمین پل‌هاست، اینجا سرزمین دیوار نیست، گفت: ما با برجام بین ایران و جهان پل زدیم. ما دیوار تحریم ها را فرو ریختیم. اگر ملت و رهبری فرزانه و معظم یاری کنند، ما با همین دکتر ظریف باقی تحریم ها را هم برمیداریم. ما می‌خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص.
 
به گزارش آفتاب‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در میدان امام خمینی گفت: حضور شما در میدان نقش جهان به معنای پیام شما جوانان اصفهان به همه جهانیان است. ما آینده ایران را در اختیار فریب‌کاران نمی‌گذاریم. ما آینده ایران را در اختیار شعار نخواهیم گذاشت.
 
وی با سلام بر مردم شهرستان‌های اصفهان اظهار داشت: مردم عزیز اصفهان ما برای یک تصمیم تاریخی امروز در نگین انگشتر جهان جمع شده‌ایم. اصفهان انگشتر جهان و نقش جهان نگین این انگشتر است. همه زندگی و آبروی روحانی به فدای شما جوانان. ما برای یک تصمیم مهم جمع شده‌ایم. جوانان و مردم اصفهان و ایران! می‌خواهیم رئیس جمهور را به عنوان منتخب و نماینده کل ملت ایران انتخاب کنیم یا به عنوان نماینده یک باند در کشور.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: آیا ما می‌خواهیم فردی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم یا به عنوان رئیس و قیم از طرف یک گروه خاص. مردم! رئیس جمهور کسی است که برای امنیت کشور شما تصمیم می‌گیرد. ما امروز صاحب امنیت هستیم. البته این امنیت در سایه تلاش همه انسان‌های فداکار، نیروهای مسلح، نیروهای امنیتی و نظامی است اما مگر همین نیروهای مسلح و امنیتی در سال‌های قبل هم نبودند پس چطور این همه امنیت وسیع در کشور شاهد هستیم.
 
روحانی با بیان اینکه آنگاه که مردم به صورت مسلح در کنار نیروهای مسلح قرار بگیرند، امنیت کامل در کشور ایجاد می‌شود، تصریح کرد: آنگاه که همه اقوام به دولت اعتماد کنند امنیت در کشور حاکم می‌شود. رئیس‌جمهور یعنی رئیس شورای عالی فضای مجازی. اگر امروز شما دسترسی به اطلاعات جهان دارید، در سایه دولت یازدهم است.
 
وی ادامه داد: ۱۰ بار تصمیم گرفتند که شبکه‌های اجتماعی را ببندند ولی این روحانی بود که در برابر این تصمیم ایستاد. رئیس جمهور یعنی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی. در این دوره فضای امنیتی از دانشگاه‌ها برداشته شد. آیا ما دانشگاه آزاد و امن را می‌خواهیم یا دانشگاه امنیتی؟ در سایه حضور شما مردم، در این مدت توانستیم با کمک هم دیوار را خراب کنیم و پل بسازیم.
 
رییس دولت یازدهم با بیان اینکه امروز نصف جهان و کل جهان با دیوار تحریم فاصله انداختند، خاطرنشان کرد: در سال ۹۲، ۶۲ هزار توریست به اصفهان آمد ولی در فروردین امسال ۸۵ هزار گردشگر خارجی به اصفهان امد. ما می‌خواهیم اصفهان به عنوان قلب جهان بتپد و همه مردم جهان بتوانند به اصفهان بیایند و این میدان را ببیند. ما می‌خواهیم مردم دنیا به ایران بییند و تعادل میان شرق در اصفهان و ساختن باغ بهشت را در این اصفهان ببینند.
 
روحانی اضافه کرد: خطری در سال ۹۲ وجود داشت که ۱۴ میلیون ایرانی را تهدید می‌کرد. اگر دولت یازدهم نبود دریاچه ارومیه خشک شده بود و نمکش ۱۴ میلیون نفر را تهدید کرده بود. ما برای هورالعظیم و دریاچه ارومیه سرمایه‌گذاری کردیم. این بار نوبت زاینده رود است. اصفهان به زنده بودن زاینده رودش است و اصفهان افتخار تمدن و همبستگی ایران و اسلام است. شما می‌بییند چگونه سیاست، مذهب و اقتصاد به هم گره خورده و تمدن ایران و اسلام سرافرازنه پرچمش در اهتزاز است.
 
وی با بیان اینکه مردم ایران ما با دست به دست هم دادیم، ابراز داشت: اینجا سرزمین پل‌ها است. اینجا سرزمین دیوار نیست. ما با برجام بین ایران و جهان پل برقرار کردیم. ما دیوار تحریم را فرو ریختیم. البته اگر ملت ایران اجازه بدهد و اگر رهبری  ما را هدایت کند، با همین دکتر ظریف مابقی تحریم‌ها را هم برخواهیم داشت.
 
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری ما می‌خواهیم تعامل سازنده با جهان را ادامه بدهیم، عنوان کرد: می‌خواهیم دانشگا‌های ما با دانشگاه‌های جهان در ارتباط باشند و فناوری‌های پیشرفته را به ایران بیاوریم. ما نمی‌گذاریم بازار نفت ما را در اختیار عربستان قرار بگیرد. ما نمی‌گذاریم گاز کشور ما در اختیار همسایه جهانی باشد. ما نمی‌گذاریم نفت ایران در اختیار همسایه غربی باشد.
 
روحانی با بیان اینکه ما به عقب برنمی‌گردیم، یادآور شد: پیشرفت به ۱۴۰۰ یا عقبگرد به ۹۱؟ من در این دو، سه هفته، خیلی گوش کردم که دوستان ما طرح و برنامه جدیدی را هم به ارمغان آورده‌اند. دیدم بازنویسی سال‌های ۹۰ و ۹۱ است. ما به ۹۰ و ۹۱ برنمی‌گردیم. روز جمعه، روز سرنوشت ماست. اقتدار ملت ایران در روز جمعه متبلور می‌شود.
 
وی خطاب به مدیران و مسئولان کشور بیان کرد: همه مسئولان حواس‌شان بر این باشد که از تریبون و قدرت سواستفاده نکنیم. می‌گویند ما هم برجام را قبول داریم. باور کنیم؟ شما تا دیروز هرچه در توان داشتید و از هرچه بیلبورد در تهران بود، علیه برجام استفاده کردید. وقتی با قدرت‌های خارجی مشغول مبارزه خارجی بودیم از پشت خنجر زدید، حالا طرفدار برجام شدید.
 
رئیس دولت تدبیر و امید ادامه داد: حفظ برجام سخت‌تر از به دست آوردن آن است. نگهداری برجام سخت‌تر از به دست آوردن توافق است. حفظ صلح و امنیت بالاتر از به دست آوردن آنها است.
 
روحانی با اشاره به شعار مردم مبنی بر اینکه به عقب بازنمی‌گردیم، گفت: با همین شعار به پای صندوق آرا می‌رویم. ما با تلاش و کمک شما دیوار را خراب و پل ساختیم. ما این اجازه را به شما نمی‌دهیم. چرا به در اتاق‌های خصوصی می‌گویید اجازه نمی‌دهیم روحانی انتخاب شود. شما فکر می‌کنید روحانی نباشد برجام از بین می‌رود و تحریم برمی‌گردد. فکر می‌کنید می‌توانید فضای مجازی را مسدود کنید. فکر می‌کنید می‌توانید فضای امنیتی را بر دانشگاه‌ها برگردانید. مردم این اجازه را به شما نمی‌دهند.
 
وی با بیان اینکه ما تسلیم آرامش هستیم، اظهار داشت: ما تنش را دوست نداریم. ما ایران آرام را می‌خواهیم. ما در این مدت قدم‌هایی را باهم برداشتیم و باید قدم‌هایی را باهم در آینده برداریم. ما قطار تهران و اصفهان را تامین اعتبار کردیم. این قطار در دولت دوازدهم باید تمام شود. ما تصمیم گرفتیم فرودگاه بزرگ و بین‌المللی را در اصفهان ایجاد کنیم و می‌خواهیم آن را در دولت دوازدهم تکمیل کنیم. ما می‌خواهیم برای اشتغال جوانان تحصیل‌کرده دست به دست هم بدهیم، نه با شعار بلکه با عمل.
 
رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: کسانی که در هشت سال تورم خالص ایجاد کردند، آنها می‌توانند برای شما اشتغال میلیونی ایجاد کنند؟ ما اشتغال بدون منت و خالص ایجاد می‌کنیم همانطور که در سال ۹۵، ۶۵۰ هزار شغل ایجاد کردیم. کسانی که نامزد شدند را به برنامه‌‌شان نگاه کنید. آیا بدون پمپاژ پول برنامه دیگری هم دارند. همچنین به کارنامه آنها نگاه کنید. با کارنامه است که می‌توان تصمیم گرفت.
 
وی گفت: می‌گویند این دولت یک کار اشتباه بزرگی انجام داده است. می‌گوییم چه کاری؟ می‌گویند سال ۹۲ به فکر رفع تحریم بوده، بعد به فکر کاهش تورم و رونق بوده است و اینک افتتاح می‌کند. می‌گویند اول ۹۲ افتتاح می‌کردید. راه ما تدبیر و تلاش باهم و تامین اعتبار است، می‌سازیم و بعد باهم با افتخار افتتاح می‌کنیم همانطور که ورزشگاه نقش جهان را افتتاح کردیم همانطور که فاز یک و دو متروی شهری را افتتاح کردیم و ۱۱۵۰ کارگاه کوچک و متوسط را در اصفهان افتتاح کردیم. ما برنامه‌ای براساس کارنامه گذشته داریم و مسیرمان را ادامه می‌دهیم.
 
رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: جوانان عزیز! ما می‌خواهیم جمعه به پای صندوق‌های آرا برویم. چون می‌خواهیم برخی از روزنامه‌ها، سایت‌ها و نهادها حاشیه امنیتی نداشته باشند. می‌خواهیم همه روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌ها و همه بنگاه‌های تولیدی باهم مساوی باشند. ما برای تساوی حقوق ملت پای صندوق خواهیم رفت. ما برای رفع تبعیض‌های ناروا به پای صندوق می‌رویم. دوباره سلام بر آزادی! دوباره سلام بر اعتدال، دوباره سلام بر اصلاحات، دوباره سلام بر اصولگرایی معتدل، دوباره سلام بر امید ایرانیان. مردم بدانید پای صندوق خواهیم رفت با شعار دوباره ایران دوباره اسلام دوباره امید.
 
حاشیه‌ها
 
حاضران با استفاده از شال‌ها و دستبندهای بنفش و سبز از رییس‌جمهور استقبال کردند.
 
مردم در این حضور شعارهایی مانند «زنده باد اصلاحات»، «سلام بر خاتمی درود بر روحانی »و «وصیت هاشمی حمایت از روحانی » و «شعار روحانی اصلاحات پیروز انتخابات» را سر دادند. آنها همچنین با سر دادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.
 
همچنین مردم به صورت دسته جمعی سرود یار دبستانی را خواندند.
 
در این حضور مردم پس از پخش صدای سید محمد خاتمی که در حمایت از حسن روحانی بود، به ابراز احساسات پرداختند.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی و محمدجواد ظریف حدود ساعت ۱۸ پیش وارد میدان امام خمینی شدند.
 
آنها در بدو ورود با شعار «ظریف زنده باد روحانی پاینده باد» «روحانی اصلاحات پیروز انتخابات» مورد استقبال قرار گرفتند.
 
فضل الله صلواتی عصر امروز در میدان امام خمینی گفت: افتخار ما آن است که چهار سال در خدمت مجاهد عزیز، دکتر روحانی و هیاتی که برای مشکل ایران با توافق برجام تلاش کردند، بودیم. 
 
او با اشاره به حضور محمدجواد ظریف و حسن روحانی اظهار داشت: سپاس مردم اصفهان را به شما می‌رسانم. آقای روحانی جمعیت این میدان یادآور روزهای انقلاب است. از آن زمان به این سو، این میدان جمعیتی به این اندازه ندیده است. 
 
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه هر اصفهانی یک ستاد است، تصریح کرد: بالاترین رای باید برای آقای روحانی باشد. بیشترین رای اصفهان باید برای روحانی باشد. درود بر روحانی و ظریف.
 
مردم حاضر در میدان امام خمینی با شعار «ظریف دوستت داریم» از روحانی و ظریف استقبال کردند. 
 
ابراهیمی از بانوان قربانی اسیدپاشی دو سال پیش در اصفهان در این مراسم حضور داشت. 
 
منصوریان از بانوان دارنده مدال المپیک مدال خود را به پاسداشت امید و اعتدال به رئیس دولت یازدهم تقدیم کردند. 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳۷
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
32
201
چه کردند عزیزان اصفهانی... دم شما گرم هموطنان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
خواهش می کنم وظیفه ما بود امیدوارم ما و همه همیهنان در روز 29 اردیبهشت این فرصت را دوباره برای کشورمان فراهم کنیم که چهار سال دیگر در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
11
22
شهر شهیدان ، عاشق روحانی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
10
13
شهر شهیدان ، عاشق آزادی است .
شهر شهیدان ، عاشق آرامش است .
شهر شهیدان ، عاشق روحانی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
20
144
شهر شهیدان ، عاشق آزادی است .
شهر شهیدان ، عاشق آرامش است .
شهر شهیدان ، عاشق روحانی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
22
158
درود بر مردم عزیزم و خونگرم اصفهان / درود بر آقای روحانی

2خرداد را در 29 اردیبهشت رقم خواهیم زد. درود بر خاتمی عزیزمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
20
148
درود بر اصفهانی های با غیرت وبا شعور
ناشناس
|
Sweden
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
172
38
ای مردم گول ظاهر روحانی و حرفهای او را نخورند همین روحانی از تند روها هم تندروتر بوده اويل انقلاب میگفته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
میدونی چرا میگن اصلاح اصلاً چون میدونن اگه جایی اشتباه رفتن میتونن و می بایست که اصلاح انجام بدن شرایط جامعه الان با شرایط 37 سال پیش اول انقلاب فرق داره و با اون دید نمیشه الان تصمیم گرفت و بحثی رو پیش کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
خیلی ها ممکن است خیلی چیزها بوده باشند مهم این است که الان هستند یا نه !؟ بعضی ها که هنوز هم ابایی از لوله کردن و اعدام کردن ندارند یعنی میفرمایید برویم و به آن عزیزان لوله کن و اعدام کن رای بدهیم!!!!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
همه ما طرف دارهاش گذشته ایشون را قبول داریم.اما مگه خدا به انسان عقل و درایت را برای این نداده که از گذشته درس بگیری و اگه هر کاری که اشتباه بوده را دوباره انجام ندی؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
خوبیش اینه که فهمیده اون روش غلط بوده برگشته به سمت مردم ولی بعضیا هنوز هم با همان روش قبل دارند عملا به مزدم و کشور لطمه میزنند و به امریکا و اسرائیل خدمت میکنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
22
136
امیدوارم به تبریز هم تشریف بیارند ما منتظر رئیس جمهور مقتدرمان اقای روحانی هستیم.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
7
17
رأی به روحانی یعنی نه به تفکر داعشی و نظامی گری
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
12
70
درود بر همه
رازمیک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
5
13
با سلام ودروود خدمت ملت عزیز ایران

جامعه ارامنه ایران رایشان روحانی است دروود بر خاتمی وروحانی خدا حفظشان کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
11
دلواپسا عینک بزنند ببینن بچه مدرسه ای میبینند خخخخ هههه
مهربان توسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
9
کی نوبت مشهد بیرجند و و بجنورد میرسه؟؟؟
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
5
روحانی الان بهترینه
و انسان باید هر لحظه نو به نو بشه

عبدالله نوری هم الا ما بگیم عبدالله نوری که 7 سال زندان رفته همونه؟



فیلسوف علی معرف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
5
8
درود فراوان بر روحانی عزیز
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
5
8
درود بر روحانی،آقای خاتمی حمایت خود را از ایشان اعلام کردند.فیلم در آپارات موجود است.
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
6
دمشون گرم واقعا:))))))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
7
پیش به سوی ایرانی اباد و ازاد با رئیس جمهور لایق جناب اقای روحانی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
2
امیدوارم خدا به همه ما بصیرت بده.... چشمامون باز بشه...
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
7
ادامه عقلانیت وعده روز جمعه.با شیخ تدبیر و امید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
7
درود بر ظریف دوست داشتنی
درود بر روحانی
درود بر مردم اصفهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
2
7
همه ى ايران ساقه هاى سبزى شده اند كه گلهاى بنفش بر ان روييده زنده باد ايران زنده باد إصلاحات زنده باد روحانى
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
4
اگر به قول شما از تندروها بوده باید به این نتیجه رسید که عاقبت این طیف میفهمند که با تندروی نمیتوان به جایی رسید. رهرو ان نیست که گه تند وگهی خسته رود
رهرو ان است که اهسته وپیوسته رود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
4
7
سالی که نکوست ازبهارش پیداست ...... ریس جمهور ما روحانی تواناست
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
3
6
چه کردند عزیزان اصفهانی... دم شما گرم هموطنان
11+1
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
6
12
زنده باد روحانی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
5
16
مثل همه جای کشور مردم زنجان هم بی صبرانه منتظر قدوم سبز رئیس جمهور محبوب جناب روحانی عزیز می باشند ، درود بر خاتمی سلام بر روحانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
7
18
به امید خدا جشن پیروزی را در دوم خرداد به یاد دوم خرداد 76برپا می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
ان شالله با یک جشن پیروزی در دوم خرداد کاری می کنیم که برای همیشه به یک حماسه ملی تبدیل بشه
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
9
18
آقاي روحاني دوستت داريم پس هستيم
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
9
6
چرانمی توانیم به نظرات مثبت یامنفی بدهیم احتمالابه محض دریافت چندمنفی این قابلیت رابسته اید.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
4
باتوکل بخدا اقای روحانی برنده انتخابات است شما نگاه کنید امثال رئیسی و میرسلیم بدرد مملکت نمی خورد اقای رئیسی صد درصد اگر انتخاب بشود صد در صد علم الهدی را مشاور خودش میکند وموسیقی را اقای رئیسی در سراسر کشورقدغن میکند بازبگیرو ببرگشت ارشاد شروغ میشود خواهشا درتمام ستادها افراد مطمئن باشند ونظارت کند که مبادا افرادی بخواهند به نفع رئیسی تقلب کند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین