کد خبر: ۴۴۵۸۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲

جهانگیری: فراموش نکرده‌ایم بیماران سرطانی و خاص برای یک دارو شهر به شهر می‌گشتند

اسحاق جهانگیری گفت: روزهای سختی که با مشکلات دارو، صنعت، اشتغال و تجارت رو به رو بودیم را فراموش نخواهیم کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگیری در گردهمایی صنعت گران و مهندسان حامی روحانی که در سالن والیبال حجاب برگزار شد اظهار کرد: خوشحالم در جمعی حاضر شدم که فعالان اقتصادی و نظام مهندسی در آن حضور دارند، این جمع از سرمایه های کشور است.

وی ادامه داد: شما عزیزان می دانید که دوران بسیار سختی هم بر ملت و دولت و هم بر کشور گذشت. شما آن دوران را با رای به موقع خود در سال ۹۲ اصلاح کردید.


جهانگیری گفت: بخش قابل توجهی از مشکلات برطرف شد خیلی از آوارهایی که بر سر کشور خراب شده بود برداشته شد، ایران هراسی که در دنیا شکل گرفته بود و ایرانی بودن در دنیا جرم بود از بین رفت.


وی افزود: ما روزهای سخت را فراموش نکردیم، ما فراموش نکردیم بیماران سرطانی و خاص برای یک دارو شهر به شهر می گشتند، ما فراموش نکردیم کشتی ها به سمت ایران می آمدند اما وارد کشور نمی شدند.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه عده ای نیروهای انقلاب را رو در روی هم قرار دادند و نیروی انسانی فرسوده شد. همه می دانیم با اقتصاد و فرهنگ و هنرمندان چه کردند.


وی همچنین گفت: درست است که امروز  ما به نقطه مطلوب نرسیدیم اما تلاش کردیم بسیاری از مشکلات را برطرف کنیم؛ اماهنوز مشکلات زیادی وجود دارد. ما  می خواهیم فضای سرمایه گذاری ایجاد کنیم تا سرمایه گذار ایرانی بتو اند با خاطری آسوده سرمایه گذاری کند. باید خود را برای کارهای بزرگ آماده کنیم و ایران باید پیشرفت کند.


این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه صنعت نفت گفت: در گذشته از میادین مشترک گازی کشورهای کوچک بیشتر از ملت بزرگ ایران برداشت می کردند. اُف برتفکری که اجازه می دهد کشور همسایه بیشتر از مردم کشورش از منابع ایران سود ببرد.


وی تصریح کرد: ما خواستیم تا از منابع این ملت حفاظت و حراست شود. ملت ایران انتظار دارد به این مشکلات خاتمه داده شود. فرزندان ایران باید شغل داشته باشند نباید اجازه دهیم کسی از نیازمندی این ملت سوء استفاده کند و آن را به گند بکشد.


جهانگیری در بخش دیگری از این سخنرانی گفت: شما صنعتگران و مدیران می توانید شغل ایجاد کنید؛ اگر دیگران می گویند که این مار را می کنند، اینکاره نیستند؛ اما شما می توانید.


وی ادامه داد: منابع داخلی و خارجی وجود دارد. ده‌ها میلیاردی که در صندوق ذخیره است برای سرمایه‌گذاری اختصاص دارد. ایران ظرفیت نیروی انسانی بزرگی دارد و می‌تواند به قطب صنعت منطقه تبدیل شود.


جهانگیری در همین راستا افزود: دیگران به دلیل منافعشان در غارت این کشور و ضربه زدن به اقتصاد این کشور، نمی خواهند این راه ادامه پیدا کند. برای مبارزه با این تفکر روحانی با تمام وجود به صحنه آمده است؛ شما هم بیایید.


  وی اظهار کرد: باید به بخش خصوصی میدان داده شود و از بخش خصوصی و سرمایه گذار دفاع شود. شما بیایید ما هم هستیم. رهبر انقلاب پیشرفت ایران را می خواهد، رییس جمهور و خاتمی عزیز پیشرفت ایران را می خواهند این پیشرفت دست یافتنی است.


جهانگیری در پایان گفت: مدیران و ملت ایران می توانند با حضور خود در روز ۲۹ اردیبهشت میسر پیشرفت ایران را هموار کنند، ما برنامه خوبی داریم خیلی از طرح‌ها که نشد در این ۴ سال اجرایی شود حتما در آینده اجرا خواهد شد بیایید تا با کمک هم ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
نسرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
0
1
پدرم درسال 88 دراثر بیماری سرطان پروستات درگذشت درست روز انتخابات 88 روز مراسم تشیع پدرم بود من خود درد کشیده آن دوران هستم که با چه زحمتی برای شیمی درمانی در بیمارستانهای خصوصی تهران سرگردان بودیم وپول گزافی پرداخت میکردیم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین