کد خبر: ۴۴۶۰۵۶
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲

کارگردان «شهرزاد» در این برهه حساس تاریخ بی‌تفاوت نخواهم بود/به روحانی رأی می‌دهم

کارگردان «شهرزاد» با انتشار متنی ضمن دعوت از مردم برای حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دلایلش را برای دفاع از کاندیدای مورد نظر خود عنوان کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، حسن فتحی با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرم خود ضمن دعوت از مردم برای حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، دلایلش را برای دفاع از کاندیدای مورد نظر خود عنوان کرد.

این مطلب همراه با ویدئویی است که تصاویری از تاریخ ایران را از زمان دکتر مصدق، انقلاب اسلامی، آزاد شدن خرمشهر و رسیدن به برجام نشان می‌دهد. 

متن کامل این مطلب به شرح زیر است:

«هموطنان عزیزم همه علاقمندان به آثار من آگاهند که در طول سالیان گذشته در مقام یک هنرمند مستقل هیچگاه در پی حمایت از هیچ جناح و جریان و گروه و دسته سیاسی نبوده‌ام و نیستم. اما آثار جبران‌ناپذیر بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خویش را بارها و بارها در تاریخ ایران جستجو کرده‌ام و بر آنها گریسته‌ام.

اینجانب به یاد همه شهدای راه عدالت، آزادی و دفاع از وطن در تاریخ ایران و بخاطر آینده‌ای عاری از خشونت و تبعیض و ستم طبقاتی برای فرزندان ایران زمین، در این برهه حساس تاریخ بی‌تفاوت نخواهم بود و به برنامه ثبات اجتماعی و توسعه سیاسی و اقتصادی دولت آقای دکتر روحانی رأی می‌دهم و همه هموطنان داخل و خارج از کشور را به حضور فعال در انتخابات دعوت می‌کنم.

آباد باش ای ایران! بیدار باش ای ایران! آزاد باش ای ایران! دوباره برای ایران ...

حسن فتحی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین