کد خبر: ۴۴۶۰۷۵
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۸

یاورزاده: پیروزی برابر العین راحت‌تر از بازی با السد است/ نگذاشتند به تیم ایرانی بروم

پیشکسوت استقلال ابراز امیدواری کرد تا این تیم العین را در آسیا شکست دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، بهشاد یاورزاده، بازیکن سال‌های نه چندان دور استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها گفت: خوشحالم که در تمرین امروز حاضر شدم. امیدوارم استقلال بتواند العین را شکست بدهد. با روحیه‌ای که از بازیکنان می‌بینم، رسیدن به این هدف دشوار نیست چراکه العین از السد سخت‌تر نیست. دلم روشن است که در تهران نتیجه‌ای به‌دست می‌آید که در امارات مشکلی نباشد.

او درباره دور شدنش از فوتبال ایران گفت: مسایلی که برخی افراد حاشیه‌ساز درست کردند باعث شد تا دستم به جایی نرسد و حقم پایمال شد. متاسفانه در این فوتبال طرف کسانی را گرفتند که مشکلات را ایجاد کردند و کسی به حرف بازیکن گوش نمی‌دهد. بازیکن تا وقتی که بازی می‌کند و محبوب است حرفش را می‌خرند. وقتی آن اتفاقات رخ داد و کسی از من حمایت نکرد، سرخورده شدم. ۱۰ تیم به من زنگ زدند که بیا و ببند ولی از جای دیگر تماس می‌گرفتند و مانع از عقد قرارداد می‌شدند. با دیدن این مسائل دلم دلشکست. نمی‌شد در خانه بنشینم و به همین دلیل به تایلند، میانماز و مالزی رفتم. حسنی که آن‌جا داشت این بود که بدقولی و بی‌احترامی نبود.

این پیشکسوت استقلال درباره آینده‌اش گفت: الان سعی می‌کنم مربی‌گری را شروع کنم و با چندجا برای کار با بچه‌ها صحبت داشته‌ام. می‌دانم که باید سه چهار سال خاک بخورم. هدفم کار در ایرانه تا به تیم ملی و استقلال کمک کنم. نسل جدید مربیان مثل منصوریان باید وارد شوند. فوتبال مدرن، مربی سنتی ندارد که با سه چهار بازیکن همیشه کار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین