کد خبر: ۴۴۶۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

«نهنگ عنبر۲» به فروش ۲میلیاردی رسید

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر؛ سلکشن رویا» ظرف ۶ روز نمایش به فروش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی دست یافت.
آفتاب‌‌نیوز : مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران درباره اقبال مخاطب به فیلم «نهنگ عنبر 2» گفت: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و تنور انتخابات داغ شده است و اکثر مردم در همایش‌های مختلف حاضر می‌شوند اما فیلم «نهنگ عنبر، سلکشن رویا» توانسته مخاطب را به سالن سینما بکشاند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: این فیلم با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و ظرف 6 روز نمایش به فروش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است که بسیار خوب است. این در شرایطی است که فیلم از روز اول اکران در شهرستان‌ها به نمایش در نیامد و بعد از گذشت روزهای ابتدایی توانستیم دی‌سی پی فیلم را به شهرستان‌ها برسانیم تا فیلم را نمایش دهند.

سرتیپی در خاتمه گفت: امروز که اولین روز نیم‌بهاء فیلم است با استقبال بسیار خوبی مواجه شدیم و اکثر سالن‌های پردیس‌ها بلیت‌های خود را پیش فروش کردند و سالن‌ها ظرفیت‌شان تکمیل است . با این اقبال به نظرم در هفتمین روز نمایش از 3 میلیارد فروش فیلم عبور کنیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «نهنگ عنبر2» با موضوع کمدی توسط سامان مقدم ساخته شده و در آن رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، علی قربان زاده  و... به ایفای نقش می‌پردازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین