کد خبر: ۴۴۶۳۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

اولین سخنان قالیباف بعد از انصراف:متهم کردن دولت به دروغگویی/برای پایان وضع موجود موتلف شدیم

ایسنا نوشت:قالیباف در مصلای تهران گفت: امروز همه باهم موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت چهار درصدی و دولت حرف نمی خواهیم.
آفتاب‌‌نیوز :

گزیده سخنان قالیباف در تجمعی که برای حمایت از رییسی برگزار شده است را می‌خوانید:

*ما انقلابمان برای این نبود که دولت در چشم مردم نگاه کنند و دروغ بگویند. دولت امروز دولتی است که بر مردم و نود و شش درصدی ها سخت گیری و برای چهار درصدی

*ما در این روزهای حساس و سرنوشت ساز به این نتیجه رسیدیم که برای پایان دادن به دولت چهار درصدی ها و وضع موجود با دوست چهل ساله و برادر عزیزم ائتلاف کنیم.

*امروز همه باهم موتلف شدیم برای پایان دادن به وضع موجود تا بگوییم دولت چهار درصدی، دولت حرف نمی خواهیم.

*امروز روز بزرگی برای جبهه انقلاب است که وحدت در حرف را به وحدت در عمل تبدیل کرده ایم اما این کافی نیست من درخواستم این است که همه ما از امروز تا سه روز آینده در هر کوی و برزن تلاش کنیم تا نود و شش درصد مردم را به پای صندوق های رأی بیاوریم تا به دولت چهار درصدی ها پایان دهیم و این شدنی است.

*وحدت عملی زمانی شیرین تر خواهد شد که مردم را به حل مشکلات و پاسخگویی به دغدغه هایشان مطمئن کنیم و بگوییم که می توانیم این مشکلات را حل کنیم.

*ما به دولت چهار درصدی ها پایان خواهیم داد تا همه بدانند هم می دانیم، هم می خواهیم و هم می توانیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
0
بيچاره ديد اينبار لوله شد و ميدونه ژست شهرداري را هم ديگه نخواهد داشت دست به دامن شده تا پستي بهش بدند اي مجاهد دنيا و پستهايش ارزش ندارد دروغ بگوييم و به دروغ ديگران را به دروغگويي متهم و تهمت بزنيم خداوند به روحاني اجر دهد كه تلاش كرد تا گناهش بيشتر نشود و دستش درد نكند به ياري خداوند لوله اش كرد تا بلكه به خود بيايد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین