کد خبر: ۴۴۶۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵

مردم روز جمعه حماسه دیگری را تکرار کنند

محمدرضا عارف اظهار کرد: ما در شورای شهر نیازمند تکرار حضور و تغییر و در انتخابات ریاست جمهوری نیازمند استمرار مسیر دولت تدبیر و امید هستیم و امیدواریم با حضور مردم پای صندوق‌های رای و رای به لیست امید و دولت دکتر روحانی شنبه خبرهای خوشی بشنویم.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، رئیس فراکسیون امید مجلس که در همایش مردمی حمایت از دولت و لیست امید شورای شهر در سالن حجاب سخن می گفت، اظهار کرد: ما در تدوین لیست امید از میان هفتصد انسان فرهیخته و متخصص در مرحله اول به سختی ۱۵۰ نفر را انتخاب کردیم و در ادامه از میان این ۱۵۰ نفر که همه شایسته خدمت به مردم بودند ناگزیر به انتخاب ۲۱ نفر بودیم.

وی افزود:  لیست امید دو ویژگی اصلی یکی حضور پررنگ بانوان با ۶ کاندیدا است و یکی حضور موثر جوانان با ۳۰ درصد از کل افراد حاضر در لیست هستند که این ویژگی برای رسیدن به جایگاه اصلی زنان شایسته این سرزمین و جوانان توانمند این شهر نقش بسزایی دارد.

وی تاکید کرد: لیست برآمده از شورای عالی هماهنگی اصلاحات با سازوکاری با نظر همه بزرگان جریان اصلاحات است و انتظار ما این است روز جمعه مردم با حضور خود پای صندوق های رای مانند انتخابات مجلس حماسه دیگری را تکرار کنند و در این فرصت باقی مانده همه این لیست را به دوستان خود معرفی نمایند.

عارف تاکید کرد: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای به معنای پیروزی گفتمان اصلاحات است و امیدواریم پیروزی لیست امید در شورای شهر همراه با پیروزی دولت تدبیر و امید در انتخابات ریاست جمهوری تغییر را در شورای شهر رقم بزند و بتوانیم در کنار دولت مشکلات فراوانی  را که شهر با آن دست و پنجه نرم می‌کند مرتفع گردد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین