کد خبر: ۴۴۶۷۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴

زیدان: هنوز رئال را قهرمان نمی‌دانم

سرمربی رئال مادرید به ستایش از عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی برابر سلتاویگو پرداخت و آن‌ها را شایسته این پیروزی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
رئال مادرید در آستانه کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا است. شاگردان زیدان در بازی عقب افتاده خود در لالیگا موفق شدند در خانه سلتاویگو پیروزی ارزشمندی را به دست آورند و با نتیجه‌ چهار بر یک حریف خود را شکست دهند.

رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا تنها به یک امتیاز در دیدار پایانی برابر مالاگا نیاز دارد. با این حال زیدان هنوز معتقد است که احساس قهرمانی نمی‌کند.

سرمربی فرانسوی رئال مادرید گفت‌: احساس نمی‌کنم  که قهرمان شده‌ایم. یک فینال دیگر پیش‌رو داریم و باید بتوانیم مالاگا را هم شکست دهیم. بسیار خوشحالم که پیروز بازی شدیم. دیدار بسیار سختی برابر سلتاویگو داشتیم و همه بازیکنان از  این پیروزی ارزشمند غرق در شادی هستند.

او ادامه‌ داد: یک بازی سخت دیگر برابر مالاگا داریم. کمی استراحت می‌کنیم و با همه توان به مصاف مالاگا خواهیم رفت و امیدوارم که هواداران خود را خوشحال کنیم. فشار زیادی را تحمل می‌کنم. کمی خسته هستم اما از این پیروزی و موفقیت تیمم بسیار خوشحال هستم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مارکا، زیدان در ادامه‌ سخنانش به ستایش از رونالدو پرداخت و گفت‌:  کریس از نظر بدنی بسیار قوی است. او هم در خط حمله به تیم کمک می‌کند و هم در کارهای هجومی. رونالدو بسیار سر حال و آماده است و این برای من خوشحال کننده است.

سرمربی رئال مادرید  در پایان اضافه کرد: هم بازی می‌کنیم  و هم از کنار هم بودن لذت می‌بریم و این همان چیزی است که می‌خواهم. فشار بازی‌ها زیاد است و طبیعی است که بازیکنان احساس خستگی کنند، اما  من تنها خوشحالی را در چهره آن‌ها می‌بینم. بازی خوبی انجام دادیم و به حق خود رسیدیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین