کد خبر: ۴۴۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

جهانگیری: حماسه‌ای بزرگ خلق خواهد شد

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به حضور مردم پای صندوق‌های رای و استقبال پرشور آنها،‌ گفت: امروز با حضور مردم پای صندوق‌های رای حماسه‌ای بزرگ خلق می شود که در تاریخ ماندگار خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز پس از انداختن رای خود در صندوق‌های مستقر در حسینیه ارشاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انگیزه‌ای که باعث شد من در نخستین ساعت پای صندوق‌های رای بیایم این است که امروز،‌ روز بزرگی برای ملت ایران است. مردم ما بعد از شنیدن نظرات کاندیداها فرصت انتخاب داشتند و امروز به صحنه آمده اند.

وی با اشاره به مشارکت گسترده مردم در ساعات اولیه صبح خاطر نشان کرد: بر اساس نظرسنجی ها و خبرهایی که از ابتدای صبح از سراسر کشور دارم، به لطف خدا در همین ساعات اولیه شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق های رای هستیم.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: ملت ایران بهتر از هر کسی نسبت به کشور خود حساسیت دارد و همچنین وضعیت منطقه و حساسیت‌های آن را می داند و با حضور خود پای صندوق‌های رای حماسه بزرگی امروز خلق خواهند کرد، که در تاریخ ایران ماندگار خواهد شد. این انتخابات هم برای ملت ایران و هم برای دشمنان ایران پیام‌های بسیاری خواهد داشت. پیام این حضور به دشمنان ملت این است که ایران ملتی یکپارچه و متحد است که راه خود را انتخاب کرده و از آرمان‌های انقلاب،‌ امام و رهبری خود دفاع می‌کند.

جهانگیری ادامه داد: پیام انتخابات امروز در داخل این است که ما راه توسعه و پیشرفت کشور را شناخته‌ایم و این راه را با سربلندی ادامه خواهیم داد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه درباره سیاست های خارجه ایران در سال‌های آینده با تاکید بر اینکه سیاست‌های ایران در زمینه مسائل خارجی مانند چهار سال گذشته خواهد بود،‌ اظهار کرد: تعامل با دنیا،‌ دفاع از ارزش‌های ایران و دفاع از حقوق ملت ایران در میز مذاکره سیاست ایران در مسائل خارجی خواهد بود. من فکر می‌کنم این سیاست باید در دنیا از طریق سازمان‌های بین المللی و کشورهای مختلف و گفت‌وگو با آنها اجرا شود و همه سوء تفاهم‌ها را برطرف کنیم و راه پیشرفت کشور را ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره رابطه ایران با آمریکا در سال‌های آتی خاطر نشان کرد: ما به دنبال مذاکره مستقیم با آمریکا نیستیم الا در محدوده مسائل هسته‌ای اما در منطقه و مواردی که منوط به منافع ملی کشور شود تصمیم گیری خواهیم کرد.

معاون اول رئیس جمهور در پایان با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای، خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی بزرگ و موقعیت شناس هستند. خواهش من از مردم این است که رای دادن خود را به ساعات آخر نیندازند و با توجه به شلوغی صندوق‌های رای هر چه سریعتر پای صندوق‌ها حضور یابند تا کمتر معطل شوند. آنها بدانند که در این چند ساعت سرنوشت چندین ساله آینده خود و فرزندان ایران رقم خواهد خورد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین