کد خبر: ۴۴۷۳۱۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴

تبریک الهام علی‌اف به روحانی

الهام علی اف رییس‌جمهوری آذربایجان در پیامی به حسن روحانی انتخاب مجدد وی به ریاست جمهوری کشورمان را تبریک گفت.
آفتاب‌‌نیوز :
در پیام تبریک رییس جمهوری آذربایجان آمده است: انتخاب مجدد شما به ریاست جمهوری اسلامی ایران را تبریک می‌گویم. این پیروزی در انتخابات نشانه اعتماد مردم به شما و تقدیر از فعالیت‌های شما در راستای توسعه کشور دوست و برادر ایران و ارتقای رفاه حال مردم کشورتان است.

رییس‌جمهوری آذربایجان در این پیام گفته است، من اهمیت زیادی برای روابط جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران قائل هستم. وضعیت فعلی روابط دو کشور که به سطح همکاری‌های راهبردی ارتقا یافته خشنودکننده است. من نسبت به دیالوگ سیاسی، همکاری‌های فیمابین در حوزه‌های مختلف و نیز حمایت ایران از تمامیت ارضی جمهوری آذربایجان ارزش زیادی قائل هستم.

روابط دوجانبه ایران و جمهوری آذربایجان در سال‌های اخیر بیش از پیش توسعه و دیدارها و مذاکراتی که با شما داشتیم و نیز توافق‌نامه‌های همکاری که امضا و طرح‌های مشترک که اجرا کردیم در توسعه روابط دو کشور نقش مهم داشته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری‌های رسمی آذربایجان، الهام علی اف در این پیام هم‌چنین اضافه کرده است: اطمینان دارم تلاش‌های مشترک در راستای گسترش هر چه بیش‌تر همکاری‌های دوجانبه و چند جانبه جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران را طبق منافع مردم دو کشور که از ارزش‌های معنوی مشترک برخوردار هستند، در آینده نیز ادامه خواهیم داد.

برای شما تندرستی و شادی و در فعالیت آتی در راستای ارتقا هر چه بیش‌تر رفاه مردم دوست و برادر ایران توفیق آرزو دارم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین