کد خبر: ۴۴۷۳۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۶

اعلام نتیجه انتخابات شورای شهر کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از مشخص شدن ترکیب ۱۱ نفره اعضای اصلی و هفت نفره اعضای علل البدل شورای این شهر خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : فضل الله رنجبر شنبه شب در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: کامران ملکی با ۴۰ هزار و ۶۲ رای، ابراهیم مرادی با ۳۹ هزار و ۲۷۸ رای و رسول آزادی با ۳۷ هزار و ۴۱۱ رای حایز بیشترین آرا در بین نمایندگان جدید شورای اسلامی شهر کرمانشاه شدند.

وی افزود: سیدپیمان موسوی با ۲۹ هزار و ۵۷۸ رای، سید حجت الله موسوی اجاق با ۲۸ هزار ۶۷۴ رای، طیب حیدری با ۲۵ هزار و ۶۹۶ رای، سالار احمدزاده با ۲۴ هزار و ۷۵۱ رای و سید احسان احسانی با ۲۴ هزار ۵۸۶ رای نیز رتبه های چهارم تا هشتم را به خود اختصاص داده و روانه شورای پنجم شدند.

رنجبر ادامه داد: غلامرضا امیری با ۲۲ هزار و ۲۷۳ رای، مازیار رضایی با ۲۱ هزار و ۹۳۹ رای و احسان حیدریان نیز با ۲۱ هزار و ۲۳۱ رای نهم تا یازدهم شده و مجوز حضور در شورای اسلامی شهر کرمانشاه را دریافت کردند.

فرماندار کرمانشاه همچنین به مشخص شدن اعضای علل البدل شورای اسلامی شهر اشاره و اظهار کرد: سیدمیثم موسوی اجاق با ۲۰ هزار و ۸۸۸ رای، حسن رحمانی با ۱۹ هزار و ۷۷۵ رای و ماشاالله حسینی با ۱۹ هزار و ۴۳۰ رای در رده های دوازدهم تا چهاردهم قرار گرفتند و به عنوان عضو علل البدل انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: اردشیر زارعی با ۱۹ هزار و ۱۳۱ رای، علی اسلام پناه با ۱۸ هزار و ۹۲۶ رای، الهام اکبری با ۱۸ هزار و ۷۴۶ رای و جبار گوهری نیز با ۱۷ هزار و ۵۸۷ رای دیگر اعضای علل البدل شورای اسلامی شهر کرمانشاه در دور پنجم را تشکیل می دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین