کد خبر: ۴۴۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴

واکنش ایران به حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم

سخنگوی وزارت امور خارجه صدور حکم علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم از رهبران دینی در بحرین را محکوم و از تشدید رویکردهای امنیتی در این کشور شدیداً ابراز نگرانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز : بهرام قاسمی اظهار داشت: دولت بحرین با در پیش گرفتن رویکرد طایفه ای و مذهبی و با ایراد اتهام های ناروا به ایشان و دو نفر از نزدیکانش به جای محاکمه آنان، به دنبال این است که احکام قطعی دینی و مذهبی را به محاکمه بکشاند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بار دیگر از مقام های بحرینی خواست به جای مقابله و به بند کشیدن آزادی های اساسی مردم بحرین، به گفتگو و تعامل با مردم روی آورده و با انجام اینگونه اقدامات، وضعیت را در آن کشور پیچیده تر نکنند.

بهرام قاسمی با تأکید بر اهمیت جایگاه دینی، مذهبی و سیاسی آیت الله شیخ عیسی قاسم در بین مسلمانان، نسبت به هرگونه تعرض به ایشان هشدار داده و اضافه کرد: تا کنون مردم بحرین با الگو قرار دادن رفتار مسالمت جویانه ایشان، اعتراضات خود را ادامه داده و خواهان رفع محدودیت ها از رهبر دینی خود بوده اند. انتظار می رود دولت بحرین شأن، جایگاه و نفوذ معنوی ایشان را مورد توجه جدی قرار داده و با احترام به خواست مردم، از استمرار فشارها بر علمای بحرینی خودداری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین