کد خبر: ۴۴۷۵۶۹
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴

6مدال نقره تیم ملی ووشو قطعی شد/ خط و نشان ملی پوشان ووشو

هر 6 نماینده تیم ملی ووشو کشورمان به فینال رقابت‌های ووشو بازی‌های کشورهای اسلامی رسیده و مدال برنز خود را قطعی کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 امروز(دوشنبه) در ادامه رقابت‌های ووشوی چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان، پیکارهای مرحله نیمه نهایی اوزان مختلف (هفت وزن) پیگیری شد و هر شش ووشوکار تیم ملی ایران توانستند ضمن صعود به فینال این رقابتها مدال‌های نقره خود را قطعی کردند.

در وزن 52 کیلوگرم، معین حاجی‌زاده که در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شده بود، می‌بایست در مرحله نیمه نهایی باید به عنوان اولین نماینده کشورمان با علی زید از یمن مبارزه می‌کرد که حریف یمنی به دلیل مصدومیت در مبارزه حاضر نشد تا حاجی‌زاده با خیالی آسوده راهی فینال شود. او در دیدار پایانی به مصاف سادیک پهلوان از ترکیه برود.

همچنین در وزن منهای 56 کیلوگرم نیزمهدی محمدی که در مرحله یک چهارم نهایی محمد دومبیا از ساحل عاج را شکست داده بود در نیمه نهایی آگامی رادوف از ترکمنستان را هم شکست داد و فینایست شد. او برای کسب مدال طلا فردا با الچین امینوف از کشور میزبان روبرو می‌شود.

در ادامه و در وزن منهای 60 کیلوگرم، عرفان آهنگریان که در دور نخست رستم ابراگیموف از قرقیزستان و در یک چهارم نهایی از سد زچیل آندانه از بنین گذشته بود در نیمه نهایی به مصاف روسلم پیرعلی اوف از جمهوری آذربایجان رفت و توانست در دو راند متوالی به برتری دست یافته و فینالیست شود تا برای کسب مدال طلای وزن منهای 60 کیلوگرم به مصاف یاسین محمد از تونس برود.

دیگر نماینده ووشو ایران در وزن 65 کیلوگرم، فرود ظفری که در ابتدا طارق هندریک از اندونزی را با اقتدار شکست داده بود در مرحله نیمه نهایی نیز عبداله عبید از پاکستان را از پیش روی برداشت و به فینال رسید. نماینده جوان ووشو ایران فردا برای رسیدن به مدال طلا با بایرام شامادوف از جمهوری آذربایجان رقابت سختی خواهد داشت.

پنجمین نماینده کشورمان در وزن منهای 70 کیلوگرم، سعید فاضلی که پیش از این دائو کادر از ساحل عاج و علی قیاسی نفر سوم جهان از اردن را شکست داده بود، باید امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف بکار ساواس نایب قهرمان جهان از ترکیه می‌رفت، که این سانداکار عنوان‌دار به دلیل مصدومیت روی سکو حاضر نشد تا فاضلی برنده اعلام شود. او فردا برای کسب مدال طلا با ووگار کرم‌اف از کشور میزبان رقابت می‌کند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم، یزدان میرزایی که در دور نخست مبارزه برابر حریف اهل اندونزی را در پنج ثانیه با ناک اوت به سود خود پایان داده بود در مرحله نیمه نهایی با پرویز عبداله‌اف از کششور میزبان مصاف داد و توانست در مقابل حریف خود به پیروزی برسد. او فردا در فینال و برای کسب مدال طلا با آیمان محمد از مصر رقابت می‌کند.

به گزارش ایسنا،حسین اوجاقی و کیوان شیرآقایی هدایت تیم ملی ووشوی ایران در این رویداد را برعهده دارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین