کد خبر: ۴۴۸۲۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱
با حضور رئیس‌جمهور و جهانگیری؛

همایش تجلیل از فعالان ستادهای روحانی برگزار شد

همایش تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی بعدازظهر امروز (چهارشنبه) با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در همایش تجلیل از فعالان ستادهای انتخاباتی حسن روحانی که بعدازظهر امروز چهارشنبه در سالن وزارت کشور برگزار شد، حسن روحانی به همراه اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی روحانی حضور پیدا کردند و در ادامه، روحانی در این جمع سخنرانی کرد.

مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان از جمله مهمانان ویژه این مراسم بود که دقایقی در جمع اعضای ستادهای انتخاباتی روحانی سخنرانی کرد.

محمد شریعتمداری رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی، زهرا شجاعی عضو شورای راهبردی زنان ستاد حسن روحانی، عبدالکریم حسین‌زاده رئیس ستاد اقوام، مذاهب و ادیان دکتر روحانی و رئیس ستاد جوانان روحانی و همچنین جمشید مشایخی هنرمند پیشکسوت از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در این مراسم همچنین میرزاآقا پیرمرد اردبیلی که انتشار تصویری از وی در مراسم سخنرانی روحانی در اردبیل بسیار مورد توجه قرار گرفته بود، حضور یافت.

به گزارش ایسنا، در این مراسم جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی نیز حضور داشتند.

حضور مولوی عبدالحمید و همچنین اسحاق جهانگیری در این مراسم با استقبال بسیار حضار مواجه شد. حاضرین در این مراسم همچنین در زمان سخنرانی رئیس‌جمهور به طرح مطالبات خود از دولت آینده در قالب شعار پرداختند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین