کد خبر: ۴۴۸۴۰۳
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹

مراسم بزرگداشت ناصر حجازی/وقتی پرسپولیسی‌ها جور استقلالی‌ها را کشیدند+تصاویر

مراسم بزرگداشت مرحوم حجازی با حضور چهره‌های سرشناس دنیای ورزش، سیاست و سینما برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
شب گذشته به مناسبت ششمین سالروز درگذشت زنده‌یاد ناصر حجازی مراسم بزرگداشت اسطوره‌ی آبی‌ها در سالن کتابخانه‌ی ملی برگزار شد.

نکته‌ی جالب این مراسم حضور چهره‌های شناخته‌شده‌ی دنیای سیاست، هنر و ورزش در آن بود، به طوری که افرادی چون محمد رضا عارف، مهدی تاج، علی دایی، مازیار میری، اکبر کارگر جم، سید هادی حسینی، جهانگیر کوثری، حسن فتحی، جعفر مختاری‌فرد، ناصر عبداللهی، بهتاش فریبا، حمید بابازاده، مهدی طارمی و... در مراسم بزرگداشت زنده‌یاد حجازی حضور داشتند.

نکته‌ی جالب دیگر غیبت استقلالی‌ها بود. آنها با این که برای شرکت در این مراسم دعوت شده بودند حضور نیافتند.

این مراسم را می‌توان به تعبیری نخستین جشنواره‌ی حجازی عنوان کرد، مراسمی که طی آن نه نشان حجازی و چند دیپلم افتخار به بهترین بازیکن، بهترین دروازه‌بان، بهترین مدیر، بهترین سرمربی، گزارشگر برتر، بازیکن اخلاق و بهترین داور اهدا شد.

نکته‌ی دیگر این مراسم همزمانی آن با دیدار برخی از هنرمندان با رئیس‌جمهور بود که این امر موجب غیبت برخی از هنرمندان، از جمله جمشید مشایخی، شد. مشایخی که قرار بود نشان حجازی را در این مراسم دریافت کند به دلیل مساله‌ی ذکرشده نتوانست برای دریافت جایزه‌اش حاضر شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در ابتدای این مراسم از بزرگی نام حجازی و تعامل مفید میان سینماگران و ورزشکاران گفت و از تاثیر حجازی و این مراسم بر جوانان. سپس، ایشان نشان حجازی را برای مدیر برتر به مهدی تاج اهدا کردند.

برندگان نشان حجازی:

بهترین گزارشگر: عادل فردوسی‌پور

بهترین داور: علیرضا فغانی

بهترین مدیر: مهدی تاج

بهترین بازیکن: مهدی طارمی

بهترین دروازه‌بان: علیرضا بیرانوند

بهترین سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

بازیکن اخلاق: خسرو حیدری

همچنین فرشید اسماعیلی هم به عنوان پدیده‌ی فوتبال ایران برگزیده شد ولی به جای او حمید بابازاده این نشان را دریافت کرد. در غیاب خسرو حیدری نیز بهتاش فریبا نشان اخلاق را دریافت کرد. دکتر زادمهر نیز جایزه‌ی برانکو را در غیاب وی گرفت. همچنین، از علی دایی به عنوان مربی نمونه تقدیر شد.

به سه بازیکنی که این فصل از میادین خداحافظی کردند نیز دیپلم افتخار اهدا شد: ابراهیم صادقی، آرش برهانی و غلامرضا عنایتی. قرار بود از محرم نوید‌کیا و هادی عقیلی نیز تقدیر شود که این مهم به زمان دیگری موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین