کد خبر: ۴۴۹۵۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷

راه‌اندازی سایت و اپلیکیشن جدید مسی

مهاجم آرژانتینی سایت جدید خود را راه‌اندازی کرد که در کنارش اپلیکیشن برای موبایل نیز وجود دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
لیونل مسی از نظر بسیاری از بزرگان جهان فوتبال همچون پله، دیگو آرماندو مارادونا، یوهان کریف، میشل پلاتینی، والدراما، دیوید بکام، آلفردو دی استفانو و فرانس بکن بائر بهترین بازیکن جهان است. مهاجم آرژانتینی بارسلونا تنها بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته پنج بار توپ طلا ببرد. او چهار سال پیاپی به این عنوان دست یافت و همچنین چهار کفش طلا کسب کرد. مسی به همراه بارسلونا 30 جام قهرمانی را بالای سر برده است. او توانست به همراه تیم اسپانیایی 8 قهرمانی در لالیگا، چهار عنوان در لیگ قهرمانان اروپا و پنج جام در کوپا دل ری به دست آورد.

 ستاره کنونی جهان به تازگی یک سایت جدید راه‌اندازی کرده که در کنارش یک اپلیکیشن برای اندروید و iOS وجود دارد. از طریق این سایت می‌توان تمام جزییات راجع به زندگی، افتخارات ورزشی و اطلاعاتی درباره مسابقات آینده اش دید. هم‌چنین در سایت یک روز شمار برای بازی برزیل - آرژانتین که 10 روز دیگر برگزار می‌شود، وجود دارد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، کمی پایین‌تر آخرین مطالب به اشتراک گذاشته مسی در شبکه های اجتماعی وجود دارد. عکس ها، پیام‌ها و ویدئوهای این بازیکن را نیز می‌توان در این بخش دید. آخرین ویدئو به قهرمانی با بارسلونا در کوپا دل ری اختصاص دارد. همچنین  در این سایت Messi TV وجود دارد. این شبکه در حال‌ حاضر فعال نشده است. به نوشته این سایت ویدئوهای اختصاصی از مسی به نمایش در خواهد آمد.

برنامه مسی در موبایل اکنون تنها به اسپانیایی است و در اسپانیا و آرژانتین می‌توان از آن استفاده کرد. در این برنامه اطلاعات روزانه‌ای از مسی برای هواداران منتشر می‌شود. این برنامه شروع دیدارهایی که مسی در آن حضور دارد را اطلاع می‌دهد. همچین می‌توان گل‌های مسی و دیگر آمار را از آن به دست آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین