کد خبر: ۴۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

پیروزی شاگردان کی روش مقابل مونته‌نگرو با درخشش آزمون

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر یک تیم مونته‌نگرو را شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم های ملی فوتبال ایران و مونته‌نگرو در دیداری تدارکاتی از ساعت ۲۳ در ورزشگاه شهر پودوگوریسا پایتخت مونته‌نگرو به میدان رفتند. این دیدار دوستانه در پایان با حساب دو بر یک به سود ایران تمام شد. 

در دقیقه ۱۱، سانتر بلند بازیکنان ایران به سمت چپ زمین مونته‌نگرو، به رضاییان رسید و او با ضربه سر توپ را به ترابی داد. حرکت پا به توپ ترابی و پاس در عرض او مقابل محوطه شش قدم مونته‌نگرو، به سردار آزمون رسید و او هم دروازه این تیم را باز کرد.

 در دقیقه ۳۲، مونته‌نگرو توسط استفان یووتیچ، مهاجم سویا توانست بازی را به تساوی بکشاند. شوت این بازیکن از پشت محوطه جریمه وارد دروازه ایران شد.

 در دقیقه ۶۱، روی پاس بلند پژمان منتظری به داخل محوطه جریمه مونته‌نگرو، رامین رضاییان صاحب توپ شد و با ضربه سر سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن هم با ضربه آکروباتیک گل دوم خودش و ایران را به ثمر رساند.

 در این بازی، مرتضی پور علی گنجی در نیمه نخست و نیمه دوم از داور کارت زرد گرفت و از بازی اخراج شد.

 ترکیب ایران:علیرضا بیرانوند، سردار آزمون (احسان چهلوان ۶۶)، کریم انصاری فرد، احسان حاج صفی (علی کریمی ۳۸)، سعید آقایی، سعید عزت اللهی (عزت الله پورقاز ۷۵)، رامین رضاییان، پژمان منتظری، اشکان دژاگه (کاپیتان) (رضا قوچان نژاد ۴۶)، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی. سرمربی: کارلوس کی‌روش

 ترکیب مونته‌نگرو: پتکوویچ، ساویچ (استویکوویچ ۴۶)، کوسوویچ، یانکوویچ (دامیر کوجاشویچ ۶۴)، ولادمیر یووُویچ (لوکا دوردِویچ ۷۳)، فاتوس بچیرای (میرکو ووچینیچ ۴۶)، استفان یووتیچ (کاپیتان) (استوان موگوشا ۶۴)، کلیمنتا، مارکو سیمیچ، زارکو تاماسویچ (مارکو باشا ۴۶). سرمربی: تومباکوویچ

منبع: جماران
 

هر دو تیم ایران و مونته‌نگرو خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه آماده می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین