کد خبر: ۴۵۲۷۴۲
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

شاهرودی: پیروزی برابر ازبکستان، جشن ملی بود

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید که این تیم مقابل ازبکستان یک سر و گردن از حریفش بالاتر بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
رضا شاهرودی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان اظهار کرد: بازی خیلی خوبی را شاهد بودیم. معتقدم که می‌شد در این بازی گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم. در مقابل ازبکستان، تیم ملی ایران یک سر و گردن از حریفش بالاتر بود. با وجود این فکر می‌کنم که امروز، روز ما نبود و ازبکستان هم خیلی ضعیف عمل کرد.

او افزود: کی‌روش تیم ازبکستان را خیلی خوب آنالیز کرده بود. به تیم ملی بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. استراتژی ما در این بازی مثل بازی‌های قبلی گل نخوردن و بعد، گل زدن بود و حساسیت بازی روی عملکرد بازیکنان اثر گذاشته بود. جا دارد دوباره بابت این صعود تبریک بگویم. این یک جشن ملی بود.

پیشکسوت فوتبال ایران درپاسخ به این سوال که به نظرش باید دو بازی باقی مانده را به چشم بازی تدارکاتی دید یا نه، گفت: باید با تمام قدرت در این دو بازی به میدان برویم.

شاهردوی در پایان در پاسخ به این سوال که تیم ملی تا جام‌جهانی چه برنامه‌ای باید داشته باشد، گفت: ما خودمان که سال ۹۸ به جام‌جهانی رفتیم، با هدایت ایویچ تمرینات خیلی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. او با آن تمرینات، توان ما را بالا برد. قطعا جام‌جهانی پیش رو هم از این قاعده مستثنی نیست. لازم است که توان خود را بالا بریم و این امر تنها با برگزاری اردوها و بازی‌های تدارکاتی میسر است. نباید در جام جهانی زنگ تفریح باشیم. به نظرم باید فدراسیون، بازی‌های دوستان برگزار کند تا بتوانیم از گروه‌مان در جام‌جهانی صعود کنیم. بازیکنان ما چنین توانایی‌ای دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین