کد خبر: ۴۵۲۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

اعتراض عضو فراکسیون امید به طرح سوال از روحانی: سوال از رئیس جمهور ادامه رفتارهای جریان انحرافی است

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان این که ادعای سوال از رئیس جمهور، ادامه رفتارهای جریان انحرافی است، گفت: موضوع این سوال غیر اخلاقی است و اعلام نام من به عنوان یکی از امضاکنندگان سوال، سوء استفاده سیاسی از اعتماد نمایندگان است.
آفتاب‌‌نیوز : زهرا ساعی ضمن اظهار بی اطلاعی از اعلام نام وی به عنوان یکی از امضاکنندگان سوال از رئیس جمهور افزود: یکی از نمایندگان با حضور در جمع مجلسیان اعلام کرد برای پیگیری مسایل مربوط به موسسات مالی و اعتباری و احقاق حقوق مالباختگان این موسسات در حال ارسال نامه ای به رئیس جمهوری برای تسریع روند پیگیری‎ها است.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: با وجود تفاوت در سلایق سیاسی، جمعی از نمایندگان فراکسیون امید از جمله اینجانب برای پیگیری حقوق مردم و با نیت خیر، این نماینده را در این موضوع همراهی کردیم اما متاسفانه بار دیگر برای این گروه منافع مردم تبدیل به امری برای پیگیری اغراض سیاسی شد و هدف وسیله را توجیه کرد!
ساعی خاطرنشان کرد: در هنگام امضای این نامه به هیچ عنوان بحث سوال از رئیس جمهور مطرح نبود و قرار بر ارسال نامه و جمع آوری امضاء برای درخواست پیگیری ساماندهی موسسات غیر مجاز مالی بود.

وی ادامه داد: اعلام سوال از رئیس جمهور با امضای اینجانب سوء استفاده سیاسی از حسن ظن و اعتماد میان نمایندگان است. درحالی که انتخابات با رای بی نظیر مردم به پايان رسيد و دولت دکتر روحانی با رای بالا آماده خدمت می شود، این رفتارهای تفرقه افکنانه خلاف منافع ملی و شان نمایندگانی است. متاسفم که برخي مغرضانه خانه ملت را محل پیگیری اهداف جناحی و گروهی خود می دانند.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: در اولین جلسه علنی مجلس بعد از تعطیلات، درباره این بی اخلاقی تذکر و اعلام خواهم کرد که وظیفه ما پیگیری حقوق تضییع شده مردم در موسسات مالی غیرمجاز است و نه سوء استفاده از درد مردم برای اغراض سیاسی و گروهی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
ذاتا دروغ گویید... مگه میشه کسی نخوانده یک نامه رو از سر خیرخواهی امضا کنه؟ اونم کدوم حزب؟
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
0
... مگه میشه کسی نخوانده یک نامه رو از سر خیرخواهی امضا کنه؟ اونم کدوم حزب؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین