کد خبر: ۴۵۶۰۳۳
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷

فقط یک دلیل برای پیوند علی کریمی و نفت؛ علی دایی!

علی کریمی دوباره جدی‌ترین گزینه هدایت تیم فوتبال نفت تهران است.
آفتاب‌‌نیوز :
بعد از هفته‌ها مذاکره با گزینه‌هایی چون استیلی و افشین پیروانی ، گروه مالکین نفت بار دیگر می‌خواهند تیمی را که علی دایی به آسیا رسانده ف به علی کریمی بسپارند. علی کریمی که به تازگی دارد کلاس های مربیگری را یک به یک سپری می کند و می خواهد بعد از دو سال ، خیلی حرفه ای وارد کار مربیگری شود. ستاره بی چون و چرای دهه 80 فوتبال ایران که هم هافبک وسط بوده و هم در تیم های بزرگ دنیا چون بایرن و شالکه بازی کرده است ، خیلی خوب نشان داده که اگر عصبی نشود ، میلی بالا به رهبری تیم هایی دارد که در آنها بازی می کرده است.

شم فوتبالی او بی نظیر است اگر تمرکز بر اعصابش داشته باشد. کریمی البته یک دوره کوتاه سه ماهه را هم به عنوان دستیار در کنار کارلوس کی روش بوده اما خیلی تلخ از این مربی جدا شده بود. او برای شروع کار مربیگری ، می تواند یکی از بهترین تمرین دهنده های آلمانی را کنار دستش داشته باشد و البته کسی که برایش کار را در بیاورد و علی کنارش چیز هم یاد بگیرد.

نفت اما تیمی بحران زده است که خیلی از یارانش در هفته های اخیر جدا شدند. بازیکنانی که از بی سامانی تیم به ستوه آمدند و یا با علی دایی رفتند یا سر از تیم های خوب دیگر در آوردند. نفتی ها مالکی پولدار دارند اما مالک پولدار به دو دلیل برای شان هزینه نمی کند. کسی که تیم را خریده قبلا اسپانسر پرسپولیس هم بود. تقی گلرخسار خیلی دوست دارد تا تیمی داشته باشد در حد پرسپولیس. نفت قرار بود برای او شعبه 2 پرسپولیس باشد. برای همین هم هست که مدام سراغ پرسپولیسی ها می رود. او اما بعد از یکسال هنوز مالک قطعی تیم نشده و این برای شان مشکل ساز شده است.

به گزارش خبرآنلاین؛ از سویی دیگر البته خودش هم در ترکیه مانده و توان برگشت ندارد چون مشکلات مالی اداری بسیاری دارد. برای آنها اما در همین شرایط نگهداری تیم مهم است و البته بعد از جدایی تلخ دایی دنبال یکی بودند که هم برند اسمی باشد . هم همچنان آنها را آلترناتیو پرسپولیس نگه دارد و هم البته پاسخی باشد به رفتار دایی در انتقادهایش از تیم. بهترین گزینه هم برای شان علی کریمی است. آنها می خواهند روی او سرمایه گذاری کنند. این کریمی است که دوباره تا حالا ترسیده بگوید بله اما انگار این بار برای این کار وسوسه شده است!


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین