کد خبر: ۴۵۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۰

پایان ماه ها تردید ، هاشمی ثبت نام کرد

آفتاب‌‌نیوز :

هاشمی رفسنجانی در حالی که برخی شخصیت های سیاسی از دكتر غفوري فرد، دكتر كلانتري ،دكتر نوبخت، دبيركل حزب اعتدال و توسعه، تيمورعلي عسگري, نماينده مشهد در مجلس و قدرت‌‏الله ايماني، نماينده خرم آباد او را همراهی می کردند در پاسخ به احتمال عدم رویکرد مردم به وی گفت :پرسشی در مورد در نظرسنجي هاي انجام شده اين نتيجه به دست آمده كه بسياري از مردم از حضور من در انتخابات استقبال كرده‌‏اند.

هاشمي‌‏‌‏با تاکید بر اینکه براي او اصول گرايي و اصلاح طلبي فرقي ندارد افزود: اي كاش هر دو جناح يك نامزد مشخص معرفي مي‌‏كردند تا حضور مردم در انتخابات رياست جمهوري بيشتر شود.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در خصوص برنامه هاي آينده خود اظهار داشت: نمي‌‏خواهم در خصوص برنامه‌‏هايم صحبت كنم، به زودي در اين خصوص توضيحاتي را ارايه خواهم كرد.
هاشمي رفسنجاني هم چنين با تکذیب شایعاتی مبنی بر ملاقات وی با ميرحسين موسوي اظهار داشت: من با ايشان ملاقات نداشتم.
وي هم چنين در خصوص برهم کنش جناح ها گفت: من در تمام عمرم با افراط و تفريط مخالف بودم و روش اعتدال را مي پسندم.
هاشمی در ادامه با بیان اين كه يكدست شدن حاكميت را نمي‌‏پسندد تصريح كرد: بايد براي سليقه هاي مختلف امكان حضور وجود داشته باشد .
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد به بن بست رسيدن پرونده هسته اي ايران گفت: شايد كار قدري سخت شده اما قبول ندارم كه به بن بست رسيده باشد . معتقدم با مذاكرات مي شود اين مساله را حل كرد. اميدواريم هم ما و هم اروپا حوصله و صبر به خرج داده و به اعتماد دست يابيم تا در سايه اين اعتماد ما بتوانيم غني سازي خود را از سر بگيريم
وي با تکذیب دیدارخود با رهبري جهت حضور در انتخابات افزود: مقام معظم رهبري دخالتي در حضور كانديداها ندارد و فقط شاخصه هاي يك رئيس‌‏جمهوري را بيان مي‌‏كند.








بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین