کد خبر: ۴۶۰۲۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱

کیم‌جونگ‌اون: شعار ما این است یا کار کن یا بمیر!/حضور نادر همسر رهبر کره‌شمالی در ملأ عام

رهبر کره‌شمالی در جریان تقدیر از دانشمندان و مهندسان برنامه موشکی کشورش اعلام کرد،‌ آزمایش موشکی موفقیت آمیز اخیر به صورت ریشه‌ای وضعیت استراتژیک کره‌شمالی را تغییر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی در سخنرانی خود در کاخ همایش‌ها در پیونگ یانگ، جایی که از مهندسان و تکنسین‌ها و دانشمندان طرح موشک‌های بالستیک این کشور تقدیر به عمل آورد و به آنها نشان‌هایی را اعطا کرد، گفت: آزمایش موفقیت آمیز موشک قاره‌پیما هوآسونگ - ۱۴ به لحاظ ریشه‌ای وضعیت استراتژیک و زیرساخت سیاسی کشور را تغییر داد.

خبرگزاری رسمی این کشور به نقل از کیم جونگ اون آورد، این اتفاق بر درستی دیدگاه حزب حاکم در جهت توسعه موازی اقتصاد با تقویت توان هسته‌ای کشور صحه گذاشت.

وی افزود: دانشمندان و کارشناسان فعال در عرصه صنایع دفاعی کشور موفقیت چشمگیری را در زمینه ارائه تضمین‌های نظامی تحت شعار "کار بکن یا بمیر" محقق کردند.

اون در این مراسم  به فعالان برجسته عرصه صنعت موشک‌های قاره پیما لقب "قهرمان" یا "قهرمان تلاش" را به همراه مدال طلا اعطا کرد.

رهبر کره شمالی از تمامی حاضران در این مراسم خواست پیشرفت در توسعه سلاح‌های استراتژیک که کره شمالی را به یک کشور هسته‌ای مبدل می‌سازد، تسریع بخشند.

ری سول ـ جو، خواننده سابق پاپ و همسر رهبر کره شمالی نیز در این مراسم حضور داشت که یک حضور نادر محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، تلویزیون کره شمالی بخش‌هایی از این مراسم را پخش کرده بود که در آن همسر اون نیز حضور داشت. همسر رهبر کره‌شمالی از مارس گذشته در ملأ عام ظاهر نشده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
0
0
از پینه های کف دستت معلومه چقد اهل کاری کیم جونم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین