کد خبر: ۴۶۳۲۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

تعدیل نیرو در شرکت قطار شهری مشهد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اخیرا متوجه شدم که حدود 13 نفر از مهندسان عمران و متخصص در حوزه قطار شهری تعدیل نیرو و اخراج شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، محمدرضا دیمه‌کار امروز سه مردادماه در صد و هشتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: از ریاست شورا و دیگر اعضای شورا تقاضا دارم نیروهای غیر متخصصی که در این دوره از شورا با رابطه جذب شده‌اند، خارج شوند و از خروج نیروهای متخصص و کارشناس شهری از جمله حوزه تخصصی قطار شهری جلوگیری شود.

وی افزود: برای حل مسائل و معضلات مردم باید تعامل لازم با دولت، آستان قدس، اوقاف و امور خیریه، سازمان تبلیغات و ... صورت پذیرد تا بخشی از وظایف آن‌ها به شهرداری منتقل نشود.

دیمه‌کار با بیان اینکه موضوع درآمد پایدار شهری بعد از گذشت سی و چند سال هنوز تعیین تکلیف نشده است، تصریح کرد: این لایحه از سال 63 به مجلس ارائه شده، اما هنوز برای آن تعیین تکلیف نشده و امیدواریم هرچه زودتر این لایحه به قانون تبدیل شود.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های مشترک شورای چهارم و پنجم علی‌رغم وجود اصول متعدد قانون اساسی در خصوص شوراها، همواره در ادوار گذشته شاهد کاهش اختیارات شوراها بوده‌ایم که به صورت مصوبه و بخش‌نامه به آنان ابلاغ می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه 74 درصد جمعیت کشور در شهرها زندگی می‌کنند توجه جدی باید به مساله شوراها شود.

دیمه‌کار در خصوص منتخبان شورای پنجم، عنوان کرد: این ملت از منتخبان خود انتظار دارد امیدشان ناامید نشود، پس باید آنچه در شعارهایشان بیان کردند را در عمل نشان دهند و وعده‌های انتخاباتی را فراموش نکنند؛ بازماندگان از خدمت نیز از فرصتی که برایشان فراهم شده باید برای بازتن به خویشتن، بازسازی و نوسازی و تدوین برنامه‌های درازمدت، کوتاه‌مدت و میان‌مدت اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین