کد خبر: ۴۶۴۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

قلی‌پور: با 30 درصد آمادگی در انتخابی‌ها شرکت کردم

پر افتخارترین ووشوکار تیم ملی ایران گفت: با 30 درصد آمادگی درانتخابی‌ها شرکت کردم.
آفتاب‌‌نیوز :
حمیدرضا قلی‌پور در گفت و گو با ایسنا، ضمن ابراز خوشحالی از فیکس شدن در ترکیب تیم ملی ووشو ادامه داد: مسابقه انتخابی‌ من و فرود ظفری به دلیل استراحت پزشکی عقب افتاده بود. به همین دلیل مجبور بودیم در تاریخ دیگری در انتخابی‌ها شرکت کنیم تا نفرات فیکس مشخص شوند که در پایان هر دو موفق بودیم و از این بابت خوشحال هستم. خوشبختانه توانستم با 30 تا 40 درصد آمادگی در انتخابی‌ها پیروز شوم و به عنوان نفر برتر در وزن خود فیکس تیم ملی باشم.

او ادامه داد: در مبارزه اول از نظر فکری به خاطر مصدومیتم کنترل کمتری داشتم و از تشدید شدن مصدومیتم نگران بودم اما بازهم خوشبختانه توانستم با اختلاف خوبی پیروز شوم. در مبارزه دوم شرایطم بهتر شد و توانستم با تسلط بیشتری بر روی سکو حاضر شده و نتیجه را به سود خود تمام کنم. البته باید بگویم که امروز معین تقوی هم بازی انتخابی داشت که کار بزرگی کرد و توانست به عنوان فیکس تیم ملی انتخاب شود چون حریف او از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود.

ملی پوش ووشو با اعلام رضایت از شرایط آماده سازی خود مدعی شد: با توجه به اینکه به محض تمام شدن تایم استراحتم مستقیما وارد تمرینات پر فشار تیم ملی شدم کار سختی را داشتم. اما با توجه به شناخت بدنی که از خود دارم توانستم بدنم را با شرایط تمرین وفق داده و روند خوبی را در مسیر آماده سازی خود طی کنم. در طی چهار هفته اردویی که داشته‌ایم کادر فنی همکاری خوبی با من داشت و توانسته‌ام 30 تا 40 درصد آمادگی خود را به دست آورم.

او با تأیید مسئله کم بودن بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی ووشو گفت: اینکه از نظر بازی‌های تدارکاتی ضعف داریم درست است اما من از برنامه‌های فدراسیون اطلاعی ندارم و با همه این‌ها تمرینات خود را پیگیری می‌کنم.

ووشوکار سنگین وزن تیم ملی ایران ادامه داد: اردوهای تیم ملی از یکشنبه یا دوشنبه در آکادمی ووشو پیگیری می‌شود. البته فکر می‌کنم با آغاز دور جدید اردوهای تیم ملی، ووشوکاران یکسری از اوزان با نظر کادر فنی از اردو خارج شده و تمرینات با نفرات اعزامی پیگیری شود. همچنین اردوهای ما بصورت مشترک با تیم ملی جوانان برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین