کد خبر: ۴۶۴۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶

خط ونشان حسینیان برای صالحی

یک نماینده پیشین مجلس و از منتقدان برجام گفت: وقتی به "انعطاف" از منظر استراتژی نگاه می‌شود تمام تلاش می‌شود که با دشمن سر همه مسایل مذاکره کنیم و کوتاه بیایم تا زندگی خود را سامان دهیم، اما امام خمینی (ره) هیچ‌گاه این طور نگاه نکرد.
آفتاب‌‌نیوز :
روح الله حسینیان رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب "تجربه‌ای دیگر" در دانشگاه صدا و سیما اظهار داشت: امام قطعنامه ۵۹۸ را پذیرفت اما هیچ گاه از آن به خوبی سخن نگفت و گفتند جام زهر بود و بعد از آن هم در سخنرانی‌های‌شان چنان غمگین بودند که دیگر درباره آن سخن نگفتند، اما همان امام که جام زهر را می‌نوشد چون استراتژی اش "انعطاف" نبود سال‌ها بعد انقلابی‌تر می‌شوند و در سخنانش می‌گوید وقت آن رسیده پرچم اسلام را بر کاخ های سفید و سرخ به اهتزاز درآوریم؛ بنا بر این قطعنامه یک انعطاف بود تا خود را بازسازی کنیم و مسوولان انقلاب اسلامی باید بدانند که انقلاب مقدمه حکومت واحد حضرت مهدی (عج) است.

وی گفت: هر چند مشکلات اقتصادی بر مردم فشار مضاعف آورده است اما نباید این مشکل مسوولان را از هدف که همان حکومت واحد جهانی حضرت مهدی (عج )است منحرف کند.

وی ادامه داد: وقتی به "انعطاف" از منظر استراتژی نگاه می‌شود تمام تلاش می‌شود که با دشمن سر همه مسایل مذاکره کنیم و کوتاه بیایم تا زندگی خود را سامان دهیم، اما امام هیچ‌گاه این طور نگاه نکرد.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی که از منتقدان برجام است در ادامه سخنانش بااشاره به کتاب تجربه ای دیگر، اظهار داشت: در این کتاب چند ناسزا هم به منتقدان گفته از جمله این‌که "منتقدان کوته فکر" که ما پیشنهاد کردیم تا حذف شود و شد؛ بنا بر این چندان هم کتاب را بی‌طرفانه ندیدم.

وی گفت: ما ایجاد کننده منبع برای تاریخ انقلاب اسلامی هستیم. حتی از درباریان هم ما خاطره جمع می‌کنیم؛ وزیر کشور زمان شاه، هویدا که از دست ما در رفته است کتاب خاطراتش را جمع‌آوری کردیم. امیدواریم خداوند توفیق دهد و من هم قاضی نشوم که بخواهم درباره آقای صالحی بعد قضایی‌ام را نشان دهم.

حسینیان از جمله نمایندگان اصولگرای مجلس قبل بود که در جریان مذاکرات هسته ای و بعد از برجام سخنانی را نسبت به صالحی در صحن مجلس بیان کرد که با واکنش شدید رییس سازمان انرژی اتمی مواجه شد.

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
یک بسیجی رزمنده
|
Saudi Arabia
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
0
0
زندگی امثال حضرتعالی در هر شرایطی (جنگ .صلح.قحطی.نداری.گرما. سرما.پزشکی. دارویی .اجتماعی خوراک. پوشاک. )که ردیفه .سوال اینجاست که این فرمایشات برای چی !برای کجا!وچه هدفی را دنبال میکند مهمه.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین