کد خبر: ۴۶۵۰۱۹
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸

اعلام نتایج مسابقات کشوری ریاضیات آسان ۱۳۹۶

طی مراسمی از نفرات برتر و برگزیده مسابقات کشوری ریاضیات آسان(Easy Maths) با حضور خانواده‌های آنها، مدیران مدارس برتر و مسئولین موسسه تتا تقدیر به عمل آمده و جوایز و مدال های ایشان اهدا گردید.
آفتاب‌‌نیوز :
هماهنطور که از پیش اعلام شده بود، ١٠ نفر برتر براي شركت در مسابقات جهاني رياضيات آسان به هندوستان اعزام خواهند شد و از ١١ نفر برگزيده بعدي نيز از طريق اهداي جوايز نفيس تقدير بعمل آمد.
 
اولین دوره مسابقات کشوری ریاضیات آسان  همزمان با برگزاری کنکور سراسری، روز جمعه شانزدهم تیرماه  ۱۳۹۶ در محل دانشکده فیزیک و مهندسی هسته ای دانشگاه صنعتی امیر کبیر تهران و نمایندگی های سراسر کشور به طور همزمان، برگزار گردید.
 
این دوره از رقابتها با همکاری مجموعه مدارس و نمایندگی های سراسر کشور، با هدف معرفی نفرات برتر این رشته به مسابقات بین المللی موسسه ICMAS که دسامبر هرسال در هندوستان برگزار می شود، انجام گردید.
 
با توجه به رویکرد مهارتی- رقابتی متد ریاضیات آسان هر ساله مسابقات جهانیEasy maths در دسامبر با حضور بیش از ۷۰۰ نفر دانش آموز دوره دیده ی این سیستم در کشور هند(دهلی نو) برگزار میگردد.
 
ریاضیات آسان متدی مهارتی و پیشرفته برای افزایش سرعت محاسبات ریاضی است که در چهارعمل اصلی به علاوه توان و جذر، سبب توسعه دقت، سرعت و اعتماد به نفس در حل مسائل می گردد. در سالهای اخیر تعداد رو به رشدی از موسسات آموزشی پیشرو و ممتاز در جهان به این رشته مهارتی، اقبال نشان داده اند.
 
مهندس رضا الماسی، مدیرعامل موسسه تتا با اشاره به شرکت بیش از ۴۰۰ نفر از دانش آموزان ممتاز مدارس کشور که در طی این رقابتها از خردادماه سال جاری به مرحله پایانی این مسابقات، راه یافته‌اند، ضمن ارزیابی مثبت از مشارکت مجموعه آموزش و پرورش کشور و تشکر از همکاری نهادهای ذیربط از جمله مسئولان هماهنگ کننده، نمایندگی ها و همچنین دانشگاه محترم پلی تکنیک تهران، این رقابتها را فرصتی برای هم افزایی علمی و تشویق دانش آموزان و شناخت و معرفی استعدادهای برتر کشور خواند و ابراز امیدواری کرد تا روند  آموزش مهارت ورزی به جای افزایش محفوظات، بیش از گذشته در آموزش و پرورش کشور، مورد توجه قرار گیرد.
 
این رقابتها با حضور دانش آموزان منتخب این رشته به صورت مشترک از پایه تحصیلی پنجم ابتدایی تا یازدهم متوسطه، برگزار گردید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین