کد خبر: ۴۶۷۰۷۵
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
طرح حمله به پایگاه آمریکایی، هفته آینده روی میز «اون»

کره‌شمالی در آستانه آغاز یک جنگ هسته‎ای با آمریکا؟+فیلم و عکس

خبرگزاری دولتی کره‌شمالی اعلام کرد، این کشور طرح تکمیل شده حمله موشکی به پایگاه آمریکا در گوام را تا اواسط ماه اوت (حدود یک هفته دیگر) آماده و برای اتخاذ تصمیم لازم به رهبر این کشور ارجاع خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- پیونگ‌یانگ اعلام کرد، تا اواسط ماه میلادی جاری طرح شلیک چهار موشک میان‌برد به سمت قلمروی آمریکا در گوام را تکمیل و برای تصمیم‌گیری در خصوص اجرای این طرح، به کیم‌ جونگ اون، رهبر کره‌شمالی ارائه خواهد کرد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری رویترز، در گزارشی که از سوی خبرگزاری دولتی کره‌شمالی منتشر شد، به نقل از کیم راک گیوم، فرمانده نیروهای راهبردی این کشور آمده است: موشک‌های هواسونگ-۱۲ ارتش با عبور از آسمان شیمان، هیروشیما و کوچی ژاپن، با طی مسافت ۳۳۵۶.۷ کیلومتری در مدت ۱۰۶۵ ثانیه به مناطق آبی در ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری گوام اصابت خواهد کرد.

کره‌شمالی در آستانه آغاز یک جنگ هسته‎ای با آمریکا؟+عکس

کره‌شمالی اعلام کرد، اظهارات دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری آمریکا در خصوص تهدید پیونگ‌یانگ به "خشم و آتش" اراجیف بوده است.

فرمانده نیروهای راهبردی ارتش کره‌شمالی اعلام کرد، مذاکره با ترامپ به عنوان فردی که فاقد عقلانیت است، ممکن نیست و تنها زور مطلق می‌تواند بر او موثر افتد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا پیش از این به کره شمالی هشدار داده بود، از در نظر گرفتن هرگونه اقدامی که منجر به "پایان رژیم و از بین رفتن مردم این کشور" شود، خودداری کند. اظهارات وزیر دفاع آمریکا پس از آن مطرح شد که دونالد ترامپ اعلام کرد، واشنگتن تهدیدهای کره‌شمالی را با خشم و آتش پاسخ خواهد داد.

وزیر دفاع آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: کره شمالی باید این مسیر را انتخاب کند که به منزوی کردن خود پایان بخشد و تلاش‌های خود به دستیابی به تسلیحات هسته‌ای را کنار بگذارد. اقدامات کره‌شمالی در آینده با پاسخ ما مواجه خواهد شد و این کشور هر رقابت تسلیحاتی یا مناقشه‌ای را که آغاز کند، خواهد باخت.

حمایت مردم کره شمالی از دولت بعد از تهدید ترامپ



کره‌شمالی در آستانه آغاز یک جنگ هسته‎ای با آمریکا؟+عکس

کره‌شمالی روز چهارشنبه اعلام کرده بود، به دنبال هدف قرار دادن مناطقی در نزدیکی تاسیسات نظامی استراتژیک آمریکا در جزیره گوام در اقیانوس آرام با موشک‌های بالستیک میان‌برد است.

یک سخنگوی ارتش کره‌شمالی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، این حمله در هر زمانی که کیم جونگ اون، رهبر این کشور تصمیم مربوطه را اتخاذ کند، عملی خواهد شد. یک سخنگوی دیگر نظامی کره شمالی اعلام کرد، در صورتی که آمریکا هرگونه حرکت تحریک‌آمیزی از خود نشان دهد، پیونگ‌یانگ دست به عملیات‌های پیشگیرانه خواهد زد.

چندی پیش واشنگتن پست به نقل از مقام‌های اطلاعاتی آمریکا گزارش داد، پیونگ‌یانگ یک کلاهک اتمی کوچک که در موشک‌هایش قابل نصب بوده، تولید کرده است. این بدان معنی است که کره شمالی با سرعتی فراتر از انتظار درحال توسعه‌های سلاح‌های اتمی با قابلیت رسیدن به آمریکا بوده است.

به گزارش ایسنا، آمریکا در قلمروی خود در گوام مجموعه‌ای نظامی تحت عنوان «منطقه مشترک جزایر ماریانا» در اختیار دارد که متشکل از پایگاه‌های هوایی و دریایی است.


تصویری هوایی از پایگاه آمریکا در گوام
کره‌شمالی در آستانه آغاز یک جنگ هسته‎ای با آمریکا؟+عکس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۹
زهرا 17
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
5
5
دوتا کشور که فقط دارن واسه هم شاخ و شونه میکشن... درحال حاظرهم هیچ کدوم نه قدرت کافی نه تمایل لازم برا اقدام ندارن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
1
16
بیچاره مردم کره شمالی که در زندانی به گستره کشورشان اسیرند
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
مگه رفتی؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
4
12
کره شمالی ...نماد غده سرطانی در دنیا. که ریشه در سیاستهای کثیف روسیه داره. این جور حکومتها مترسکهای حکومتهای استعمارگر به خصوص روسیه و انگلیس هستند. در منطقه خاورمیانه هم زیاد مشاهده می شوند.
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
تو خوبی....
حسین اسماعیلی
|
-
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
3
5
دو دیوانه
یکی برای تصاحب مال و چپاول
دیگری برای دفاع از خود

=============
اما فقط زور جواب زور را میدهد
افکار مردم کشورکره برایخودشان مهم و ارزشمند است و تحریم اآنهادلیل بر راستی آمریکانیست
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
2
2
حاکمان کشور کمونیستی کره شمالی که مشروعیت ندارند گور پدرش همان که سرنگون شود مثل صدام قذافی فقط آمریکا از پس حکومت های دیکتاتوری بر میاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
1
2
کره ی شمالی جزو فقیر ترین کشور های جهانه که غرور الکی داره
درصورت حمله ی امریکا با خاک یکسان میشه
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
0
0
عرضه اتم نداره جوجه کمونیست شمالی

اینها فقط ادا دارن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین