کد خبر: ۴۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲

زمان انتخاب گزینه نهایی شهرداری تهران

رییس سنی و موقت شورای شهر پنجم از انتخاب گزینه نهایی شهردار تهران در جلسه ساعت ۱۴ امروز شورای پنجم خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
مرتضی الویری ظهر امروز در حاشیه جلسه استماع گزارش دو تن از کاندیداهای شهرداری تهران با بیان اینکه بررسی نحوه انتخاب کاندیدای شهرداری از سه ماه قبل آغاز شد، گفت: پس از بررسی‌ها به لیست ۲۴ نفره‌ای از کاندیداها رسیدیم که نهایتا هفت نفر توانستند به مرحله نهایی راه پیدا کنند و گزینه‌های اصلی شهرداری تهران شوند.

وی با بیان اینکه از میان این هفت کاندیدای نهایی آقایان شریعتمدای و بی‌طرف به کابینه راه یافتند و عملا تعداد کاندیداها به پنج نفر کاهش یافت، گفت: از میان این پنج کاندیدا نیز آقایان افشانی و مرعشی انصراف خود را اعلام کردند. بنابراین در جلسه ساعت ۱۴ امروز اعضای منتخب شورای شهر پنجم، از میان سه گزینه محمد علی نجفی، الهه کولایی و محسن مهرعلیزاده رای‌گیری می‌شود و گزینه نهایی منتخبان شورای پنجم برای شهرداری تهران مشخص می‌شود.

رییس سنی و موقت شورای شهر پنجم، با تاکید بر اینکه امروز شهردار تهران انتخاب نمی‌شود، بلکه گزینه نهایی شهرداری تهران معرفی خواهد شد، گفت: با آغاز به کار رسمی و قانونی شورای شهر پنجم نامزد نهایی در صحن علنی مورد رای‌گیری قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی درباره زمان دقیق آغاز به کار شورای پنجم نیز گفت: متاسفانه هنوز تاریخ دقیق شروع کار شورای پنجم را به ما اعلام نکردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین