کد خبر: ۴۶۷۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳

دخترهای آلمانی چگونه به برده‌های جنسی داعش تبديل می‌شوند؟

دخترهاي آلماني چگونه به برده هاي جنسي داعش تبديل مي شوند؟ خبرگزاري آريا- خبرگزاري اسپوتنيک روسيه در گزارشي به چگونگي جذب دختران آلماني توسط گروه تروريستي داعش پرداخت.
آفتاب‌‌نیوز :
 اسپوتنيک ضمن تحقيق اخير به اين نتيجه رسيده است که زنان جوان آلماني گذارشان از چه طريقي به "دولت اسلامي" – داعش (سازمان تروريستي ممنوع شده در روسيه) مي افتد و در آنجا چطور برده جنسي مي شوند. کارشناسان در امور اسلامي حوادثي را بازسازي کردند که دخترهاي بازداشت شده در عراق از سر گذراندند. يکي از آنها "ليندا" 16 ساله از سرزمين ساکسوني آلمان بود.

"اثر رومئو": راديکاليزه شدن در آلمان شروع مي شود

خانم "بيرگيت اِبِل" معلم و مبتکر جنبش "مخالفان قطعي" آلمان مي نويسد: دختران يک باره مي خواهند که محيط مذهبي قطعي تر از آنچه در خانواده هست را بسازند و بطور مستقل به جستجوي برقراري تماس با سلفي ها مي پردازد که آنها را به آساني مي توان در اينترنت پيدا کرد. بعد از برقراري تماس، سلفي ها به راديکاليزه کردن و شستشوي مغزي دخترها دست مي زنند.

ابل در ادامه مي گويد: واريانت احتمالي ديگر، دختري در حال بحران اخلاقي که خانواده از او مواظبت نمي کند و او علاقمند دين اسلام شده و به مسجد مي رود و در آنجا جوان هاي مرد اسلامي با او وارد صحبت مي شوند. به عقيده ابل تعداد اين استخدام کنندگان سلفي موجود در شبکه هاي سازمان يافته اينترنتي در آلمان تا 650 نفر رسيده و آنها براي جامعه خطر بالايي تشکيل مي دهند. اين زن در باره "اثر رومئو" چنين اظهار کرد: مردان مي دانند که دختر ها مي خواهند به سرعت ازدواج کنند و آنها در ضمن معاشرت با آنها همين را وعده مي دهند.

تدارک سفر به "خلافت اسلامي" کار سودآور است

ابل مي گويد: استخدام کنندگان آلماني با خلافت اسلامي در خاور ميانه، در سوريه و ديگر کشورها در حال تماس بوده و از اين طريق پول در مي آورند. چرا که آنها مسئول تامين نسل جوان داعش بوده و نقش وساطت در تماس با عروس هاي آينده با داعشي هاي جوان را ايفا مي کنند. اغلب در ميان آنها افرادي از دنياي جنايتکاران ديده مي شوند. ابتدا جوان هاي استخدام کننده با دختران يا در خانه هاي تيمي و يا در مدرسه هاي غيررسمي ملاقات مي کنند و اگر کار پيش برود و ميان دختر و مرد جوان مناسبات با اعتماد برقرار شود آنها در باره محل هاي مشخص ملاقات هاي آتي به توافق مي رسند. پس از اين دختر راهي فرودگاه مي شود. عمدتا افراد راديکال دختر را هنگام سفر همراهي مي کنند. قاعدتا همراه با دختر يک دختردوستي است که پيشتر راديکال شده بود. خوب، "ليندا" از فرانکفورت به استانبول پرواز کرد و افرادي که با آنها در آنلاين چت آشنا شدند به او در تهيه بليت کمک کردند.

تاکسي بابت 25 يورو به داعش. غازي عينتاب شهر اصلي ترانزيتي

دخترها به ترکيه مي آيند و سلفي هايي که منتظر آنها هستند مسير بعدي آنها را مشخص مي کنند. ابل مي گويد: افراد واسط، دختر را به سازمان ها يا اشخاص ذيربط تحويل مي دهند و اين اشخاص دختر را از طريق ترکيه به نواحي زير کنترل داعش — عراق و سوريه مي رسانند.

به گزارش آريا، شهر غازي عينتاب ترکيه در 12 ساعت راه از استابمول قرار دارد و 15 کيلومتري مرز با سوريه است. به گفته ابل اين مهمترين نقطه ترانزيتي داعشي ها است. حتي نام اين شهر براي طرفداران داعش در آلمان يک علمت و کد محرمانه است. به گفته ابل، ارتش سوريه به زحمت مي تواند از اين مرز دراز در سرزمين بياباني حراست کند. من از محققان شنيدم که رفتن از غازي عينتاب تا نواحي تحت کنترل داعش هيچ مشکلي ندارد. تنها بايد به راننده 25 يورو داد و رفت.

چه سرنوشتي نصيب دختر ها در خلافت اسلامي مي شود؟

رسانه ها مي نويسند که سرنوشت بسيار سنگيني نصيب دختر ها در خلافت اسلامي مي شود. از اين دخترها بعنوان برده جنسي يا ماشين بچه‌زايي استفاده مي شود. به برخي از آنها وظايف درجه بالاتر محول مي شود. مثلا برخي از آنها در پليس امنيت اخلاقي کار مي کنند. ديگران در صفوف داعش جنگيده و يا در دستگاه هاي تبليغاتي اسلامگرايان دست به اقدام مي زنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین