کد خبر: ۴۶۷۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱

عضو هیات رییسه فدراسیون ادعای داورزنی را تکذیب کرد

مسلما فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد و موضع شان را اعلام خواهند کرد. من چیزی درباره محرومیت این دو بازیکن در فدراسیون نشنیدم.
آفتاب‌‌نیوز :
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره محرومیت شجاعی و حاج صفی که داورزنی آن را علنی کرده بود ، گفت: ما باید کار عاقلانه ای در این خصوص انجام بدهیم و همانطور که فدراسیون فوتبال در نظر دارد قرار شده است این بحث فردی اظهارنظر نشود چون این درست نیست که هرکسی سلیقه شخصی خودش را بیان کند. 

 شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: مسلما فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد و موضع شان را اعلام خواهند کرد. من چیزی درباره محرومیت این دو بازیکن در فدراسیون نشنیدم.

او درباره محرومیت امیرحسین صادقی هم خاطرنشان کرد: امیرحسین صادقی به دلیل بحث فنی در این بازی حضور نداشت. ما منتظر گزارشات هستیم تا ببینم کمیته اخلاق چه نظریه ای صادر خواهند کرد. مطمئنا باشگاه هم از قوانین کمیته اخلاق و انضباطی تبعیت خواهد کرد.
 
وی افزود: من هنوز گزارشات برخورد صادقی با حاتمی را نخوانده ام و آنطور که شنیده ام ظاهرا بحثشان در غذاخوری صورت گرفته و آنها از قبل با همدیگر شوخی داشتند که این شوخی به درگیری تبدیل شده است و در نهایت هم آشتی کردند.
منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
وزارت ورزش زاییده ی احمدی نژاد و واقعا اضافی است قبلا رییس جمهور دارای معاونت هایی برای ورزش بود که کارشان را هم به خوبی انجام می دادند ولی وجود این وزارتخانه جز دردسر چیزی ندارد چون در کار فدراسیون ها دخالت می کنند و در جایی که حق اظهار نظر ندارند حرف می زنند و دردسر درست می کنند
مگر نه این که دولت به دنبال کوچک سازی است؟ خوب این وزارتخانه ی اضافی را که فقط محل انباشت مدیرانی از دوران احمدی نژاد است حذف کند و به جای آن وزارتخانه هایی را که وجودشان ضروری است ولی در دوران احمدی نژاد حذف شدند احیا کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
0
0
امان ازترس
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین