کد خبر: ۴۶۷۶۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

کشف جسد زن جوان در استخر مجتمع مسکونی

۳۰ دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند اما همسرم در رختخواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه به استخر رسیدم با جسد بی‌جان همسرم روی آب مواجه شدم …
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ نیمه‌های شب نخستین روز خرداد ماه 94 خبر کشف جسد یک زن جوان در استخر یک مجموعه مسکونی در شهرک ارتش به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد که سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی اولیه حاکی از آن بود که همسر متوفی با مشاهده جسد زنش به صورت شنا‌ور روی آب استخر مجموعه، پلیس را در جریان قرار داده است.

همزمان با انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین علت دقیق مرگ، شوهر وی در اظهارات اولیه مدعی شد که از مرگ مشکوک همسرش بی‌خبر بوده است.

در ادامه پس از تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی آثار متعدد کبودی  و شکستگی روی گردن مقتول مشاهده و مشخص شد که زن جوان به قتل رسیده است که دستور بازداشت همسر افغانستانی مقتول صادر شد.

همسر مقتول در تمامی تحقیقات منکر هرگونه دخالت در مرگ همسرش شد و به بازپرس گفت: من در مجتمع مسکونی سرایدار بودم و همراه با همسر و فرزندانم در آنجا سکونت داشتم، شب حادثه پس از آبیاری باغچه و سر و سامان دادن به درختان به خانه رفتم و پس از صرف شام خوابیدیم، 30 دقیقه از بامداد گذشته بود که از خواب بلند شدم و دیدم فرزندانم خواب هستند اما همسرم در رخت‌خواب نبود که داخل ساختمان را گشتم و زمانیکه به استخر رسیدم با جسد بی‌جان همسرم روی آب مواجه شدم.

اظهارات متهم پرونده در حالی مطرح شد که فرزندان خردسال مقتول گفتند شب حادثه پدر و مادرشان با هم دعوا کرده و در حین درگیری پدرشان یک بشقاب به سمت مادرشان پرتاب کرده است همچنین مادر مقتول نیز در اظهاراتش به بازپرس گفت که مقتول شنا بلد نبوده و فقط هر از گاهی همراه با دخترانش از حوضچه کوچک مجتمع استفاده می‌کرده‌اند.

سرانجام سجاد منافی‌آذر؛ با توجه به شواهد و قراین موجود و دلایل کافی، برای متهم این پرونده قرار جلب به دادرسی صادر کرد و متهم پس از صدور کیفرخواست به‌زودی به اتهام قتل همسرش برای محاکمه در دادگاه کیفری حاضر می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین