کد خبر: ۴۶۷۸۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

بازدید نوبخت از مناطق سیل زده خراسان رضوی

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح یکشنبه در راس هیاتی به همراه استاندار و جمعی از مسئولان خراسان رضوی به منظور بازدید از مناطق سیل زده این استان عازم شهرستان کلات شد.
آفتاب‌‌نیوز : محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح یکشنبه در راس هیاتی به همراه استاندار و جمعی از مسئولان خراسان رضوی به منظور بازدید از مناطق سیل زده این استان عازم شهرستان کلات شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: اعضای این هیات از مناطق سیل زده کلات از جمله منطقه 'لایین کهنه' که اغلب روستاهای خسارت دیده از سیل در آن قرار دارند و مناطق سیل زده درگز دیدن می کنند.
 
حجتعلی شایانفر افزود: دکتر نوبخت به دستور رئیس جمهوری برای بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده و نحوه امدادرسانی، بررسی میزان خسارت و تصمیم گیری در زمینه ساماندهی هر چه سریعتر این مناطق به استان خراسان رضوی سفر کرده است.
 
وی اظهار کرد: پس از این بازدید تصمیم گیری های لازم در این زمینه در نشست شورای مدیریت بحران استان اتخاذ خواهد شد.
 
وی گفت: عملیات جستجوی مفقودین در منطقه سیل زده همچنان ادامه دارد.
 
شایانفر افزود: بر اثر جاری شدن سیل 2 روز پیش در این استان 9 نفر کشته و چهار نفر مفقود شده اند و به روستاهای شهرستان های مختلف استان از جمله کلات، درگز، سبزوار، فریمان، مشهد، نیشابور و قوچان خسارت وارد شده که بیشترین آسیب در شهرستان های کلات و درگز بوده است.

بازدید نوبخت از مناطق سیل زده خراسان رضوی

بازدید نوبخت از مناطق سیل زده خراسان رضوی

بازدید نوبخت از مناطق سیل زده خراسان رضوی

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین