کد خبر: ۴۶۷۹۹
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۳

ریگی ،ملاعمر ثانی است

آفتاب‌‌نیوز :
وي افزود: آنها اين هدف را در قالب‌‏هاي فرهنگي، ‌‏سياسي و اقتصادي پيگيري مي‌‏كنند و براي رسيدن به نتيجه از عوامل و عناصر نفوذي خود و افرادي كه داراي ضعف بوده و از اعتقادي سست نسبت به آرمانهای نظام برخوردارند، استفاده مي‌‏كنند. 

عضو کمیسیون اصل 90 افزود: دشمنان قصد دارند با احياي اين مساله اقوام در جمهوري اسلامي، فضاي فعلي را به فضاي اول انقلاب كه مردم را در قالب خلق بلوچ و خلق ترك و خلق عرب و خلق مسلمان و... عليه نظام تحريك مي‌‏كردند، برگردانند. 

عسگر خاطر نشان کرد:‌‏ آنها تلاش مي‌‏كنند عوامل و عناصر باقي مانده از گذشته را در سطح كشور شناسايي كرده و در راه تحقق اهداف خود به كارگيرند.
نماینده مشهد افزود: آمريكايي‌‏ها از طريق دفتري كه در افغانستان راه اندازي كرده‌‏اند، پس از شناسايي و برقراري رابطه با كساني كه امكان ابزار شدن دارند، به آنها امكانات مختلف از جمله پول و اسلحه مي‌‏دهند. \

وی نمونه اين افراد را عبدالمالك ريگي، سركرده اشرار سيستان و بلوچستان دانست و خاطرنشان كرد: ريگي يك طلبه اخراجي از حوزه علميه سراوان بود كه به نان شب خود محتاج بود ولي با پول واسحله‌‏هاي اهدايي آمريكا ظرف يك سال به «ملاعمر ثانی» تبديل شد. 

عسگری گفت: آمريكايي‌‏ها و انگليسي‌‏ها قصد دارند شكست خود را در عرصه جهان جبران كنند، و مسوولان اجرايي كشور باید با هوشياري بيشتر مانع از تحقق اين امر شوند.
نماینده مشهد از رسانه ها نیز خواست به گونه ای فعالیت کنند که دشمنان از ابزار شدن آنها مایوس گشته و بدانند که همه آحاد مردم ایران در مسیر تحکیم امنیت گام بر می دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین