کد خبر: ۴۶۸۲۵۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶

ماجرای کشته شدن زن ایرانی درسفر به آلمان/ فرزند او و همسرش متهم به قتل هستند

چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از همسر موقت برادرش به اتهام قتل مادرش شکایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : ایران نوشت:چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از همسر موقت برادرش به اتهام قتل مادرش شکایت کرد.

  او به بازپرس جنایی گفت: حدود 20 سالی می‌شود که برادرم به شهر هامبورگ آلمان رفته و در یک شرکت مواد غذایی مشغول به کار است. او مدتی قبل با زنی ایرانی به طورموقت ازدواج کرد که از همسر اولش جدا شده و سه بچه دارد. از آنجا که مادرم مدت‌ها بود که برادرم را ندیده بود، از او خواست به ایران بیاید اما همسرش مانع شد. مادرم مبتلا به سرطان بود و می‌خواست حتماً برادرم را ببیند. به همین دلیل حدود 20 میلیون تومان خرج کردیم و او را به آلمان فرستادیم. اما در تماس‌هایی که با مادرم داشتیم او مدام از آزار و اذیت‌های عروس‌مان گلایه می‌کرد. بعد از مدتی عروسمان مادرم را از خانه بیرون کرد و برادرم مجبور شد برای او یک خانه بگیرد و پرستاری نیز از او مراقبت می‌کرد. مدتی از این ماجرا نگذشته بود که برادرم تماس گرفت و گفت مادرمان فوت کرده است.در حالی که با شنیدن این خبر شوکه بودیم از او خواستیم عکس‌هایی از مادرمان را برایمان بفرستد اما او گفت صحنه دلخراشی است و ناراحت می‌شویم .به همین خاطرعکسی برایمان نفرستاد. آن زمان به برادرم و همسرش مشکوک شده بودیم اما وقتی پلیس آلمان و پزشکی قانونی آن کشور اعلام کردند که مادرم به قتل رسیده است، مطمئن شدیم که مادرم قربانی کینه برادرمان، همسرش و پرستارش شده است. برای همین من و خواهرم از آنها شکایت داریم و درخواستمان این است که پرونده ‏قتل مادرم در ایران رسیدگی و آنها قصاص شوند.

‏ با توجه به درخواست زن جوان، بازپرس جنایی به پلیس بین‌الملل- اینترپل- مأموریت داد دراین باره به دقت تحقیق کنند ونتایج مربوطه را به تهران بفرستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین