کد خبر: ۴۶۸۳۰۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴

رحمانی‌فضلی: ۸۰ درصد مدیران وزارت کشور از بدنه وزارت کشور هستند/ معاون خانم خواهم داشت

وزیر کشور تاکید کرد:‌ ما در دولت یازدهم ۳۱ استاندار و ۴۳۰ فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش تسنیم، عبدالرضا رحمانی فضلی جلسه خود با نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس را مثبت و سازنده ارزیابی کرد و اظهار داشت: مدیران ما در وزارت کشور باید با نمایندگان ارتباط مناسبی داشته باشند و این یکی از موضوعات جدی برای انتصاب مدیران است.

وی، اعتدال، توسعه گرایی و قدرت هماهنگی را از دیگر مولفه‌های انتخابش برای مدیران وزارت کشور دولت دوازدهم نام برد و تصریح کرد: همان‌طور که به نمایندگان محترم گزارش داده شد، در حال حاضر 80 درصد مدیران وزارت کشور از بدنه وزارت کشور هستند که این موضوع در تناسب با گذشته بی‌نظیر است.

وزیر کشور درباره حضور بانوان در وزارت کشور، عنوان کرد: ما قصد داریم از بانوان کارآمد در وزارت کشور استفاده کنیم و همان طور که قولش را دادم به فکر انتصاب معاونت خانم نیز هستیم. هم‌اکنون نیز بیش از 150 میز مدیریت ما در وزارت کشور در دست بانوان است که این موضوع کاملا در بدنه این وزارتخانه محسوس می‌باشد.

رحمانی فضلی در ارتباط با شبهه فشار برخی دولتمردان برای انتخاب استانداران و فرمانداران گفت: آنچه که تحت عنوان فشار مورد سوال است، قابل قبول نیست. اما باید بگویم که ما در دولت یازدهم 31 استاندار و 430 فرماندار را تغییر دادیم که البته این موضوع با سختی و مشکلات زیادی همراه بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین