کد خبر: ۴۶۸۳۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

زن ۹۱ ساله مدرک لیسانس گرفت! +عکس

«کیملان جیناکول» مدرک لیسانس خود را در رشته «توسعه انسانی و خانواده»، در یک مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد دولتی «سوکهُوتای تاماتیرات» در حومه بانکوک دریافت کرد.
آفتاب‌‌نیوز : «کیملان جیناکول» مدرک لیسانس خود را در رشته «توسعه انسانی و خانواده»، در یک مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد دولتی «سوکهُوتای تاماتیرات» در حومه بانکوک دریافت کرد.

آسوشیتدپرس به نقل از شبکه «پی بی اس» تایلند نوشت: «کیملان جیناکول» مدرک لیسانس خود را در رشته «توسعه انسانی و خانواده»، در یک مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه آزاد دولتی «سوکهُوتای تاماتیرات» در حومه بانکوک دریافت کرد.

او گفت: «اگر درس نخوانید، مطالعه نکنید، و معلومات نداشته باشید، نمی توانید درست حرف بزنید، و نمی توانید معقول و قابل درک باشید.»

مدرک لیسانس خانم جیناکول توسط «ماها واجیرالنگکورن» پادشاه تایلند که سال گذشته به تخت شاهنشاهی نشست، اهداء شد. در تایلند رسم است که مدارک تحصیلی در دانشگاه های دولتی توسط اعضای خانواده سلطنتی به فارغ التحصیلان تقدیم شود.

خانم جیناکول با استفاده از واژه هایی که احترام زیادش را به پادشاه کشورش نشان می داد، گفت: «خیلی خوشحال هستم و باعث افتخار من است که شاهنشاه با کمال بزرگواری به من لطف و محبت بی انتها نشان داده اند.»

منگکول جیناکول، پسر خانم جیناکول به شبکه «پی بی اس» تایلند گفت: «بعضی اوقات مادرم از نظر فیزیکی خسته می شد ولی ما به عنوان فرزندانش او را تشویق می کردیم تا به تحصیل ادامه بدهد و مادر ما درس خواند و تحصیلاتش را با موفقیت تمام کرد.»

دانشگاه آزاد دولتی «سوکهُوتای تاماتیرات»، که کلاس های ویژه برای سالمندان دارد، امسال ۱۹۹ دانشجو بالای ۶۰ سال داشت. این دانشگاه کورس های نیمه وقت و از راه دور ارائه می دهد.


زن ۹۱ ساله مدرک لیسانس گرفت! +عکس

منبع: جام نیوز


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین