کد خبر: ۴۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

سقوط زنی در چاه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر از سقوط زنی در چاه خبر داد و گفت: این حادثه بعد از روستای علوی نرسیده به اسلام‌آباد روی داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وحید جوادی در گفت‌وگو با ایسنا، در این رابطه با بیان اینکه یک مورد گزارش سقوط در چاه فردی ناشناس به سامانه 125 ملایر اطلاع داده شد، توضیح داد: دو نفر از اهالی منطقه تا قبل از ورود نیروهای آتش‌نشانی سعی در نجات فرد کردند که به علت عمق زیاد چاه که حدود 35 متر بود، موفق نشدند.

وی اظهار کرد: به محض ورود نیروهای امدادگر سازمان آتش‌نشانی در محل، به وسیله تجهیزات ویژه نجات به داخل چاه رفته و با بستن و ایمن ساختن زن سقوط کرده او را از انتهای چاه بیرون آوردند.

جوادی با بیان اینکه این فرد که دچار شکستگی شده بود، بلافاصله با عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد، افزود: به گفته اهالی علت حادثه به صورت عمد است اما هنوز اطلاع دقیقی در دست نیست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ملایر در ادامه به بروز یک فقره تصادف خودرو در بلوار پرستار، جنب آبنمای آبشار اشاره کرد که دو دستگاه خودروی سواری پراید به علت عدم رعایت نکات ایمنی در رانندگی به هم برخورد کردند.

وی بیان کرد: برخورد این ماشین‌ها باعث منحرف شدن یکی از خودروها به درون بلوک وسط بلوار شد و هر دو خودرو دچار آسیب شدند.

جوادی خاطرنشان کرد: به محض ورود نیروهای امدادی از ایستگاه مرکزی منطقه پوشش ایمنی داده شد و سرنشینان که توسط حاضرین در محل حادثه بیرون آورده شده بودند، به بیمارستان منتقل شدند.

وی با بیان اینکه دو مصدوم حادثه از ناحیه سر و صورت آسیب دیده بودند، گفت: نیروها تا پایان نقل و انتقال خودروی منحرف شده، توسط جرثقیل در محل حادثه به صورت آماده‌باش حضور داشتند.  
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین