کد خبر: ۴۶۸۵۷۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

خودسوزی مرد پیمانکار جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16 تهران

ظهردیروز مردی حدودا 40 ساله خود را جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16به آتش کشید.
آفتاب‌‌نیوز : ظهر دیروزمردی حدودا 40 ساله خود را جلوی در اتاق رئیس مالی شهرداری منطقه 16به آتش کشید.

ساعت 2 ظهر دیروز در ساختمان مرکزی منطقه 16 شهرداری مردی که پیمانکار شهرداری است، بعد اینکه رئیس مالی به او گفت برای دریافت مطالباتش باز هم باید صبر کند، خود را به آتش کشید.

یک منبع آگاه به خبرنگار رکنا، گفت: این اتفاق برای بار سوم است که در یک سال اخیر اتفاق می افتد همین چندماه پیش بود در یکی از منطقه های شهرداری یک نفر با بنزین خود را سوزاند و متاسفانه فوت کرد.

وی درخصوص خودسوزی این مرد که حال در وضیعتی بعدی در بیمارستان به سر می برد گفت: ایشان چندماهی بود که برای دریافت پول به رئیس مالی مراجعه می کرد و هر بار که از اتاق رئیس بیرون می آمد مطالباتش را دریافت نکرده بود. او که امروز صبح برای آخرین بار پیگیر پولش شد به او گفتند که ظهر طلبت را پرداخت خواهیم کرد که او دوباره ظهر مراجعه کرد ولی به وی گفتند فعلا نمی توانند به او مطالباتش را بدهند که این مرد خشمگین شد و خود را سوزاند که سریعا او را خاموش کردند و به با اورژانس به بیمارستان منتقل شد که طبق آخرین خبر او تحت درمان است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
1
0
فیلمشه به قول عمو پنجعلی الکی میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۵
0
0
شهرداری منطقه 16* خیلی ضعیف ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
0
0
این پیمانکار مطالباتش از سال 88 تا الان به مبلغ 800 میلیون تومان از شهرداری طلب داشته ، شهرداری منطقه 16 با تمام پیمانکاراش این رفتار رو میکنه ، پارسال هم این اتفاق درب ورودی شهرداری با جلوگیری از مامورین شهرداری گرفته شد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین