کد خبر: ۴۶۸۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱

روزنامه‌ها اولین جلسه رأی اعتماد را چگونه دیدند؟

اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم روز گذشته (۲۴ مرداد ماه) در بهارستان برگزار شد؛ بر همین اساس روزنامه‌های امروز تیتر نخست خود را به آنچه روز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی گذشت اختصاص داده و البته در انتخاب این مطالب، از گرایش‌های سیاسی و جناحی هم جدا نبوده‌اند. اغلب روزنامه‌ها همچنین تصویر نخست خود را به عکس‌هایی از نمای مجلس اختصاص داده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، روزنامه «قانون» تیتر نخست «دفاع از کابینه مطلوب رقیب!» را انتخاب کرده و گزارشی از اولین جلسه رأی اعتماد وزیران پیشنهادی دولت دوازدهم که روز گذشته در بهارستان برگزار شد، تهیه کرده است.

روزنامه «آرمان امروز» در همین راستا تیتر «کابینه زیر ذره‌بین بهارستان» و روتیتر «وزرا در برابر موافقان و مخالفان» را انتخاب کرده و همچنین به نقل قولی از رییس جمهوری درباره معرفی نشدن وزیر زن اشاره کرده و تیتر یک «دلم می‌خواست، نشد!» را برگزیده است.

روزنامه «ایران» مطلبی با تیتر «دفاع قاطع روحانی از ۱۷ وزیر پیشنهادی» و روتیتر «رییس جمهوری در بهارستان از برنامه‌های دولت دوازدهم رونمایی کرد» را منتشر کرده است.

روزنامه «شهروند» تیتر یک «دفاع جانانه» را برگزیده و به اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم که روز گذشته در مجلس برگزار شد، اشاره کرده است.

روزنامه «شرق» تیتر یک «آزمون جلب اعتماد» را برگزیده و به سخنان مخالفان و موافقان کابینه دولت دوازدهم و رییس جمهور پرداخته است.

روزنامه «آفتاب یزد» تیتر نخست «روز خاکستری بهارستان» را برگزیده و  اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم را بررسی کرده است. این روزنامه گزارشی از حواشی جلسه روز گذشته تهیه و به تغییر رویکرد تلویزیون در پوشش مذاکرات مجلس اشاره کرده است. این مطلب با تیتر وقتی دوربین محافظه‌کار می‌شود در صفحه اول آفتاب یزد دیده می‌شود.

روزنامه «اعتماد» تیتر یک «کنایه‌ها/ مطالبه‌ها/ وعده‌ها» و روتیتر «روحانی با دفاع از کابینه انتظارات از وزیران را برشمرد و به منتقدان پاسخ داد» را برگزیده است.

روزنامه «مردم‌سالاری» تیتر نخست «قلب پاستور در بهارستان می‌زند» را انتخاب کرده و گزارشی از صحبت‌های مخالفان و موافقان برنامه‌های دولت آورده است.

روزنامه «همشهری» تیتر نخست «نارضایتی روحانی از وضع مسکن/ باید سراغ بافت فرسوده می‌رفتیم» را برگزیده است. این روزنامه همچنین به گفت‌وگو با محمد بطحائی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش دولت دوازدهم پرداخته است.

روزنامه «وطن امروز» تیتر یک «رفاقتی!» را برگزیده و به جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پرداخته است.

روزنامه «جمهوری اسلامی» تیتر یک «آغاز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در مجلس» را انتخاب کرده و گزارشی از سخنان رییس جمهور و نمایندگان مخالف و موافق وزرای کابینه دوازدهم را آورده است. این روزنامه همچنین به بازتاب سخنان رییس‌جمهور درباره برجام در رسانه‌های خارجی پرداخته است.

روزنامه «وقایع اتفاقیه» تیتر یک «بزنگاه اعتماد» را انتخاب کرده و حواشی اولین جلسه بررسی صلاحیت وزرا را گزارش داده است.

روزنامه «اطلاعات» تیتر نخست «دفاع رییس جمهوری از کابینه دوازدهم» را انتخاب کرده و به سخنان رییس جمهوری، موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم پرداخته است.

روزنامه «ابتکار» مطلبی با تیتر «دفاع روحانی» را برگزیده و به سخنان موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم و حواشی جلسه روز گذشته اشاره کرده است.

روزنامه «خراسان» تیتر یکی «دفاع از وزرا با شوخی و کنایه» و روتیتر «اولین روز رأی اعتماد به شیوه متفاوت روحانی به معرفی و دفاع از وزیران سپری شد» را انتخاب کرده است.

روزنامه «بهار» تیتر یک «امیدهای روحانی» و روتیتر «رییس جمهوری در جلسه رأی اعتماد: به همه وزرایم اعتماد دارم» را برگزیده کرده است.

روزنامه‌های «رسالت» و «کیهان» تیترهای نخست «سخنان نمایندگان موافق و مخالف وزرای پیشنهادی» و «روحانی: آمریکا نشان داد طرف قابل اعتماد برای مذاکره نیست» را برگزیده‌اند.

روزنامه «جوان» نیز تیتر یک «مشکلات داریم/ بودجه نداریم/ توقع را کم کنید» ‌را برگزیده و به سخنان رییس جمهور در جلسه بررسی صلاحیت  وزیران پیشنهادی اشاره کرده است. این روزنامه تصویر نخست خود را به نمایی از پشت حسن روحانی در حالی که بر روی صندلی‌های سالن بهارستان نشسته، اختصاص داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین