کد خبر: ۴۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱

نهایی شدن لیست نامزدهای تصدی پست شهرداری کرمان

عضو پنجمین دوره شورای شهر کرمان از نهایی شدن لیست نامزدهای تصدی پست شهرداری کرمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر مشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص لیست نهایی نامزدهای تصدی پست شهرداری کرمان، گفت: هشت نفر تاکنون انتخاب شده اند که در جلسات بعدی برنامه ها و سوابق کاری این افراد مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اسامی نامزدهای متصدی شهرداری، اعلام کرد: علی بهرامی، محسن پوراسماعیلی، منصور کمالی، محمدتقی بختیاری، محمد سام، مهران عالم زاده، دادخدا غضنفری و محمدجواد فدایی از گزینه های مورد نظر شورای شهر برای تصدی شهرداری کرمان هستند.

عضو شورای شهر کرمان اظهار کرد: اکنون «علی بابایی» جزیی از لیست نامزدها نیست، اما امیدواریم بتوانیم وی را نیز جزء لیست قرار دهیم.

وی انتخاب شهردار را بسیار سخت دانست و ادامه داد: اگر افراد واجد شرایط دیگری ابراز تمایل برای تصدی شهرداری کنند، به این لیست افزوده می شوند.

مشرفی با بیان این مطلب که سعی داریم زودتر شهردار کرمان را انتخاب کنیم، تصریح کرد: تلاش می کنیم شهردار را براساس توانایی و کاآمدی انتخاب می کنیم که ممکن است انتخاب شهردار با تاخیر صورت گیرد. نامزدهای تصدی پست شهرداری باید برنامه های خود را در شورای شهر بیان کنند تا اعضای شورای شهر بهترین را انتخاب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین