کد خبر: ۴۶۹۳۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
پس از گذشت چهل سال از درگذشت او مشخص شد

چه چیزی پریسلی را از پا درآورد؟+تصاویر

تحقیقات تازه نشان می‌دهند که الویس پریسلی به دلایل عصب‌شناختی و نورولوژیکی معتاد به ساندویچ متشکل از کره بادام زمینی، بیکن و موز سرخ شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- «الویس پریسلی» خواننده، بازیگر و چهره سرشناس امریکایی در ۱۶ اگوست ۱۹۷۷ میلادی بر اثر حمله قلبی در سن ۴۲ سالگی درگذشت. در چهلمین سالگرد فوت او پزشکان در تحقیقات خود به علت اصلی مرگ او را تشخیص داده‌اند. 

به گزارش آفتاب‌نیوز، تحقیقات تازه نشان می‌دهند که الویس پریسلی به دلایل عصب‌شناختی و نورولوژیکی معتاد به ساندویچ متشکل از کره بادام زمینی، بیکن و موز سرخ شده بود. 

چه چیزی الویس پریسلی را از پا درآورد؟+تصاویر

تحقیقات نشان می‌دهند که او به دلیل این بیماری که مرتبط با اعصاب است معتاد به خوردن بیش از حد به خصوص غذاهای با چربی بالا و قند بالا شده بود. نکته جالب آن است که امروز بیش از یک سوم از امریکایی‌ها غذاهایی که باعث مرگ الویس شدند را مصرف می‌کنند! الویس پریسلی ۱۵ ساندویچ را در یک وعده می‌خورد. 

روزنامه «گاردین» نیز عکس‌هایی نادر از او را منتشر کرده است. از جمله دست دادن او با ریچارد نیکسون رییس‌جمهوری سابق امریکا در دسامبر ۱۹۷۰ میلادی، صحنه بازی او با «ان مارگارت» در صحنه‌ای از فیلم زنده باد لاس وگاس در سال ۱۹۶۴ میلادی و در لحظه برگزاری اجرای کنسرت در مدیسون اسکوئر گاردن در ژوئن ۱۹۷۲ میلادی بود. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
1
0
عالی ممنونم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین