کد خبر: ۴۶۹۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲

ایتالیا 3 مسلمان مظنون به تروریسم را اخراج کرد

وزارت کشور ایتالیا اعلام که سه مسلمان مظنون به تروریسم را به ددلایل امنیتی از این کشور اخراج کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، در پی حمله تروریستی در اسپانیا و تشدید تدابیر امنیتی در ایتالیا، ,وزارت کشور امروز دو مغربی و یک سوری مقیم این کشور را اخراج کرد. 

وزارت کشور ایتالیا روز شنبه اعلام کرد که یکی از اخراج شدگان پیشتر پس از شنیدن خبر حمله تروریستی استکهلم و دیگری پس از حمله منچستر ابراز شادمانی کرده بودند و فرد سوم نیز خود را دنباله روی داعش معرفی می کرد. 

بدین ترتیب شمار اخراجی ها از ایتالیا در سال جاری میلادی به 70 تن رسید، از سال 2015 تاکنون نیز مجموعا 202 مظنون به تروریسم از این کشور اخراج شده اند. 

یکی از اخراجی ها در سال 2015 برای کمک به مهاجرت های غیر قانونی دستگیر و در حبس بود و در مقاطع مختلفی رفتاری ترحم آمیز از خود نشان می داد. وی همچنین از عملیات تروریستی در منچستر ابراز شادی کرده بود. 

در پی حمله تروریستی اخیر اسپانیا اکنون در شبکه های اجتماعی ایتالیا صحبت از حمله به این کشور شده است، بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که پس از اسپانیا اکنون نوبت ایتالیا است این در حالی که تدابیر امنیتی در این کشور تشدید یافته و خودروهای زرهی پلیس برای جلوگیری از عبور کامیون ها و خودروهای ون در اماکن پرتردد مستقر شده اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین