کد خبر: ۴۶۹۹۵۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در جمع هنرمندان سینما و تلویزیون

بانک صادرات در کنار هنرمندان باقی می ماند

مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران در جشن هنرمندان سینما و تلویزیون با برشمردن قابلیتهای بانک، ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده، اظهار امیدواری کرد که جشن بزرگ حافظ سالیان سال ادامه یابد و حمایت بانک صادرات از هنر متعهد و سازنده در سینما نیز بتواند ابعاد وسیع تری به خود بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، مراسم تقدیر و اعطای هدایا از برندگان تندیس حافظ به عنوان بزرگترین جشن خصوصی هنرمندان سینما و تلویزیون که به همت مرحوم علی معلم پایه گذاری شده است، برگزار شد و مورد تقدیر بانک صادرات نیز قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور اکثر هنرمندان سینما همراه بود، حمید رضا رهبر مدیر کل روابط عمومی بانک صادرات ایران طی سخنانی در جمع هنرمندان، با اشاره به دارا بودن جایگاه برتر از نظر تعداد شعب در سراسر کشور در عین حال، بیشترین تعداد شعب و باجه های مستقل خارج ازکشور ، بیشترین تعدادکارت بانک (نزدیک به ٦٩ میلیون انواع کارت بانکی صادر شده تا پایان خرداد ماه امسال ) و برشمردن سایر پتانسیل ها و ظرفیتهای بانک صادرات در مقایسه با سایر بانکهای کشور ، اظهار امیدواری کرد که بانک صادرات ایران سالهای آتی نیز بتواند در کنار هنرمندان سینما و تلویزیون حمایت های بیشتری را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی بانک صادرات ایران که به نیابت از سوی مدیریت محترم عامل بانک در این مراسم سخن می گفت، افزود: بانک صادرات با قدمتی ٦٥ ساله در نظام بانکی کشور به عنوان حامی مالی در رویدادهای مختلفی حضور داشته است و اکنون در کنار شما هنرمندان گرانقدر بودن، باعث سرافرازی است.

حمید رضا رهبر تأکید کرد: اهمیت زیادی برای شما هنرمندان سینما و تلویزیون قائل هستیم چرا که هنر شما برای تعالی جوانان این مرز و بوم تأثیرات زیادی را بر جای خواهد گذاشت. تجربه کرده ایم که همه اقشار جامعه برای دیدار با شما چه شور و شوق وصف ناپذیری از خود نشان می دهند و همین ویژگی به گستره تاثیرگذاری سینما بر تعالی فرهنگ عمومی ابعاد بیشتری می بخشد ضمن اینکه مسئولیت حمایت های مادی و معنوی از هنر سینما را برای همگان به ویژه موسسات مالی سنگین تر می کند.

وی با گرامیداشت یاد مرحوم علی معلم بنیانگذار جشن حافظ، از تلاش همسر و فرزند وی در زنده نگاه داشتن این جشن قدردانی کرد و برای تمامی هنرمندان آرزوی صحت و سلامتی نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین