کد خبر: ۴۷۱۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

سلام کارگروه لطفا پایت را از روی سیم بردار/طنز

آفتاب‌‌نیوز : می‌خواستم از وزیر محترم ارتباطات بپرسم که فیلترشکنش را به ما هم معرفی کند بلکه از یک راه امن وارد توئیتر و فیس‌بوک بشویم که در کمال حیرت دیدم ایشان گفته‌اند: «از فیلترشکن استفاده نمی‌کنم. زیرا ما در چارچوب مقررات می‌توانیم به کارگروه تعیین مصادیق درخواست بدهیم تا مجوز دهند برای اینکه فیلتر نداشته باشیم.»

می‌بینید؟ به همین راحتی است. یعنی اگر روزی هم بخواهند فیلتر شبکه‌های اجتماعی را بردارند باید یک تلفن بزنند به کارگروه و بگویند سلام کارگروه لطفا پایت را از روی سیم بردار.

نکته عجیب فیلتر بودن شبکه‌های مجازی در این روزگار این است که حالا مثل قبلا نیست که فقط ملت در توئیتر و فیس‌بوک باشد. الان جماعتی از مسئولان درجه یک کشور در توئیتر هستند و ماشاءالله دائما هم محتوا تولید می‌کنند. یعنی گاهی فکر می‌کنم به خاطر خودشان هم که شده عاقبت فیلترش را برمی‌دارند چون کارگروه جان که نمی‌توانند همه جا را برای مسئولان باز کند و لابد مجوزش را برای یک آی‌پی صادر می‌کند.

بنده رضا ساکی طنزنویس ایسنا از همین فرصت استفاده می‌کنم و از کارگروه عزیز می‌خواهم اگر صلاح می‌داند یک مجوز کوچک هم به بنده حقیر بدهد. قول می‌دهم حتی با آن مجوز عکس خانم موگرینی را هم نبینم؛ چه رسد به سایت‌های خاک‌برسری.

باقی بقای‌تان


منبع:ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین