کد خبر: ۴۷۱۳۶۴
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
هفته سوم

نخستین پیروزی نکونام با گل‌باران صبا

هفته سوم لیگ دسته یک در حال برگزاری است که در مهمترین دیدار هفته، ملوان و صبا به تساوی یک بر یک رسیدند.
آفتاب‌‌نیوز :
هفته سوم لیگ دسته یک امروز (یکشنبه) در حال برگزاری است که چهار دیدار آن به پایان رسید. البته دیدار آلومینیوم اراک و نساجی مازندران قرار بود ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شود که به دلیل عدم حضور نیروی انتظامی در ورزشگاه، با تاخیر آغاز شد.

راه‌آهن یزدان صفر - مس کرمان ۳

راه‌آهن بحران‌زده سیروس دین‌محمدی، به روال دو هفته قبل، این هفته هم شکست خورد تا در همین سه هفته ابتدایی خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی سقوط معرفی کند. مس کرمان که هفته گذشته مقابل خونه‌به‌خونه نکونام به تساوی رسیدند، این هفته کار سختی نداشتند و با سه گل از سد راه‌آهن گذشتند تا جایگاه خودشان را در بالای جدول رده‌بندی حفظ کنند. در این دیدار یک طرفه احسان پور شیخ علی (۱۶)، مهدی تیکدری (۴۰ و ۶۵) برای کرمانی‌ها گل زدند. از حواشی این دیدار که ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شد، حضور دختر یکی از مربیان مس برای تماشای دیدار دو تیم اشاره کرد.

با این نتیجه، مس کرمان ۷ امتیاز شد و در رده نخست جدول رده‌بندی باقی ماند و راه‌آهن بدون امتیاز در انتهای جدول قرار گرفت.

خونه به خونه بابل ۴ - صبای قم صفر

خونه به خونه در نخستین بازی خانگی‌اش با هدایت جواد نکونام توانست یک پیروزی شیرین کسب کنند. خونه به خونه که در دو هفته ابتدایی دو تساوی کسب کرده بود با گل‌های حمید دیوسالار (۳۰)، روح‌الله باقری (۳۷) و حمید کاظمی (۸۷، پنالتی و ۹۰) به این پیروزی دست یافت. در این دیدار که تقابل جواد نکونام با مربی سابقش در تیم ملی یعنی هومن افاضلی بود، بازی به طور کامل در اختیار خونه به خونه بابل بود. تماشاگران خونه به خونه در این دیدار به شدت نکونام را تشویق کردند. پیش از آغاز این دیدار، دو تیم به احترام مرحوم سید حمید حسینی یک دقیقه سکوت کردند.

با این نتیجه خونه به خونه ۵ امتیازی شد و موقتا به رده ششم صعود کرد. صبای قم هم با یک امتیاز به رده پانزدهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.

ملوان بندر انزلی یک - بادران تهران یک

در مهمترین دیدار این هفته، ملوانان توانستند دومین پیروزی فصلشان را مقابل تیم مدعی بادران کسب کنند. در این دیدار که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند، ایمان باصفا در دقیقه ۴۳ از روی نقطه پنالتی تک گل ملوانان را به ثمر رساند. همچنین کریم اسلامی بازیکن بادران در دقایق پایانی دیدار با دریافت کار قرمز از زمین بازی اخراج شد. در دقایق پایانی این دیدار مسعود ریگی توانست گل تساوی را برای بادران به ثمر برساند.

به گزارش ایسنا، با این نتیجه ملوان 4 امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت و بادران با هفت امتیاز موقتا به رده دوم صعود کرد.

فجر سپاسی یک - مس رفسنجان صفر

گل: محمد مهدی نظری (۷۵، پنالتی)


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین