کد خبر: ۴۷۱۹۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴

کره جنوبی اطلاعات تازه ای از خاندان حاکم کره شمالی منتشر کرد/تولد سومین فرزند

سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی (NIS) دریافته است که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای سومین بار پدر شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای شبکه سی.ان.ان، «کیم بیونگ کی» عضو حزب دموکراتیک کره جنوبی گفت که نمایندگان پارلمانی این کشور روز دوشنبه از این خبر مطلع شده اند.
به گفته این مقام کره جنوبی، سومین فرزند رهبر کره شمالی در ماه فوریه به دنیا آمده است و هنوز اطلاعی از جنسیت وی در دست نیست. 

اطلاعات زیادی درباره خانواده رهبر کره شمالی در دست نیست. برخی منابع می گویند فرزند اول کیم جونگ اون که پسر است در سال 2010 به دنیا آمد. فرزند دوم وی نیز دختر و متولد 2013 است. 

«یی وان یونگ» از اعضای پارلمان کره جنوبی اظهار داشت: سرویس اطلاعات ملی کره جنوبی روز دوشنبه به ما اطلاع داد که «ری سول جو» همسر رهبر کره شمالی برای بار سوم بچه دار شده است. این نشان می دهد که او همچنان شخصیتی تاثیرگذار در کره شمالی است. 

«دنیس رادمن» ستاره سابق NBA آمریکا در سال 2013 پس از سفری جنجالی که به کره شمالی داشت، نام دختر رهبر کره شمالی را فاش کرد. این دختر «جو آئه» نام دارد. 

وی گفته بود: بچه آنها «جو آئه» را بغل کردم و با خانم ری صحبت کردم. 

کره جنوبی اطلاعات تازه ای از خاندان حاکم کره شمالی منتشر کرد/تولد سومین فرزند

او رهبر کره شمالی را «یک پدر خوب» توصیف کرد.

سال گذشته گمانه زنی هایی درباره باردار بودن «ری سول جو» همسر رهبر کره شمالی وجود داشت. پس از آن وی در انظار عمومی ظاهر نشد که این دوره غیبت با زمان تولد فرزند سوم در ماه فوریه مطابقت دارد.

ری سول جو در اواخر سال 2011 به همراه کیم جونگ اون در کنار تابوت کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی دیده شد. دستگاه اطلاعاتی کره جنوبی سال گذشته تایید کرد که این دو از سال 2009 ازدواج کرده اند. 

ری سول جو بخشی از دوران تحصیلی اش را در چین گذرانده و در سال 2005 نیز برای حضور در مسابقات ورزشی قهرمانی آسیا به کره جنوبی سفر کرده بود. گفته می شود وی احتمالا 30 سال سن دارد.
خانواده کیم از سال 1948 بر کره شمالی حکومت می کند و اطلاعات زیادی درباره این خاندان در دست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین