کد خبر: ۴۷۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۰:۳۳
دومين تمرين تيم ملي در حضور خبرنگاران آلماني و مكزيكي برگزار شد

مهدوي‌كيا دويدن را آغاز كرد؛ علي دايي بمب روحيه

گل محمدي دیروز وارد كمپ شد
آفتاب‌‌نیوز : همچنين مهدوي‌كيا زير نظر ماساژور تيم تمرينات ويژه‌اي را انجام داد.
تيم ملي كشورمان ساعت پنج به وقت محلي (18:30 به وقت تهران) در اين ورزشگاه يك ديدار تداركاتي با تيم منتخب بودن زه برگزار مي‌كند.
يحيي گل محمدي كه به دليل گم كردن پاسپورت در كرواسي در تهران به سر مي‌برد پس از برطرف شدن مشكل خروجي خود دیروز  وارد كمپ تيم‌ ملي در فريدريش هافن شد.
نخستين تمرين تيم ملي نيز عصر روز گذشته برگزار شد. پس از اين تمرين بازيكنان به بازي پينگ پنگ، فوتبال دستي و دارت پرداختند.
شرايط بسيار خوبي از نظر روحي و رواني بر اردوي تيم ملي حاكم است و به خصوص علي دايي، كاپيتان تيم ملي ايران بمب روحيه ملي‌پوشان شده است. 
نخستين تمرين تيم ملي كشورمان با استقبال تماشاگران و خبرنگاران روبرو شد. در تمرينات روز يكشنبه بيش از صد نفر از علاقه‌مندان به تيم ملي ايران با حضور در تمرينات و سپس حضور در مقابل هتل محل اسكان تيم ملي به تشويق و حمايت از ملي‌پوشان پرداختند.
همچنين خبرنگاران رسانه‌هاي خارجي از جمله خبرنگاران آلماني توجه ويژه‌اي به تمرينات تيم ملي ايران دارند.
گفتني است؛ يك خبرنگار مكزيكي نيز حضور جدي در تمرينات تيم ملي دارد. او روز گذشته پس از تمرين گفت‌وگويي پانزده دقيقه‌اي با سرمربي تيم ملي ايران داشت. وي از برانكو در مورد وضعيت تيم ملي ايران، مهدي مهدوي‌كيا و هدف تيم ملي ايران در جام جهاني سوالاتي را پرسيد.
از نظر امنيتي نيز شرايط مناسبي در حاشيه‌ي اردوي تيم ملي ايران حاكم است. اتوبوس حامل بازيكنان تيم ملي به خوبي اسكورت مي‌شود و نزديك به ده مامور امنيتي شبانه روزي تمرينات و كاروان تيم ملي را حفاظت مي‌كنند.
روز گذشته از تمامي بازيكنان و هيات ايراني براي صدور ID كارت عكس گرفته شد. از امروز (دوشنبه) افرادي كه ID كارت به همراه نداشته باشند به هيچ وجه نمي‌توانند در محل تمرين و اسكان تيم ملي رفت و آمد كنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین