کد خبر: ۴۷۲۳۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

پیام تسلیت دو نماینده برای درگذشت دانش آموزان هرمزگانی

نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس و نایب رئیس فراکسیون زنان مجلس در پیامی درگذشت جمعی از دانش آموزان دختر هرمزگانی در سانحه واژگونی اتوبوس را، تسلیت گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
در پیام حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر و سیده فاطمه ذوالقدر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 انالله و اناالیه راجعون

حادثه اندوه باری که به کشته شدن جمعی از دانش آموزان و مجروح شدن جمعی دیگر از نونهالان و دانش آموزان عزیز استان هرمزگان منجر شد، موجب تالم و تاثر شدید اینجانبان گردید. مصیبتی که جز روح و بشارت الهی چیزی توان کاستن از سنگینی آنرا ندارد و صبر بر آن موجب بارش رحمت بر قلبهای داغدیده پدران و، مادران ، بستگان و معلمان و هم شاگردیان و هم کلاسی هایی است که در این عزا به سوگ نشسته اند.

اینجانبان با قلبی محزون، صمیمانه ترین تسلیت های خود را به همه بازماندگان خصوصا اولیاء و مربیان و همکلاسی های داغدیده آنان تقدیم می داریم و از خداوند رحیم می خواهیم که بهترین جزای صابران و سکینه و رحمت خود را بر آنان نازل فرماید و آن عزیزان سفر کرده به ملکوت را در جوار رحمت و مغفرت خود قرار دهد و همه مجروحان را شفای کامل و عافیت و سلامت عنایت فرماید.

از مسوولان پزشکی و درمانی می خواهیم که در خصوص مداوای فوری مصدومان این حادثه تمام توان خود را به کار گیرند و مسوولان مربوطه آموزش و پرورش هرمزگان نیز با پیگیری دقیق همه جوانب این حادثه با هرگونه قصور و کوتاهی و عاملان این حادثه جانسوز برخورد جدی و قاطعی داشته باشند.

اینجانبان نیز این موضوع را از طریق مجلس شورای اسلامی و وزیر آموزش و پرورش جناب آقای دکتر بطحایی پیگیری خواهیم کرد تا ضمن بررسی این موضوع به مشکلات حوزه آموزش و پرورش در استان هرمزگان به ویژه در شرق استان که با محرومیت های زیادی همراه است توجه جدی صورت پذیرد و نتیجه آن را به اطلاع مردم شریف هرمزگان خواهیم رساند.

امیدواریم که دیگر در کشور شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین