کد خبر: ۴۷۴۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶

کیفیت هوای پایتخت سالم است

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق طی امروز وضعیت کیفی هوای پایتخت در شرایط سالم است.
آفتاب‌‌نیوز : حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس نتایج پارامترهای هواشناسی پیش‌بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، طی امروز به تدریج بر میزان ناپایداری جوی افزوده خواهد شد و طی برخی ساعات به‌ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرایط طی فردا (۲۱ شهریور) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید از سمت نواحی جنوب شرقی پیش‌بینی می شود، تصریح کرد: به تدریج روز چهارشنبه (۲۲ شهریور) از سرعت باد کاسته خواهد شد و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر  به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوبی - جنوب غربی خواهد بود.

به گفته شهبازی انتظار می‌رود تا روز سه‌شنبه شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان تداوم داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با اشاره به اینکه دما طی دو روز آینده روند کاهشی خواهد داشت، گفت: کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۹۳ در شرایط سالم قرار داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین