کد خبر: ۴۷۴۸۶۸
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵

«نفت طلاییه» با کارت «نفت تهران» به میدان می‌رود؟

بازیکنان تیم فوتبال نفت طلاییه در صورت صادر نشدن کارت بازی جدیدشان احتمالا مجبور شوند با کارت بازی که برای نفت تهران صادر شده بود، به میدان بروند.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، پس از واگذاری باشگاه نفت تهران به شرکت پارس طلاییه، این شرکت باید برای بازیکنان تیم فوتبال نفت طلاییه کارت بازی جدید از سازمان لیگ دریافت کند. در همین راستا شرکت پارس طلاییه مدارکی را به سازمان  لیگ ارسال کرده تا پس از بررسی، کارت بازی برای بازیکنان نفت طلاییه صادر شود.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این موضوع اظهار کرد: ما باید مدارک پارس طلاییه را بررسی کنیم. اگر این مدارک تایید شد، کارت بازی جدید برای تیم نفت طلاییه صادر می‌شود. در غیر این صورت آن‌ها با کارت بازی قبلی‌شان به کارشان در لیگ ادامه می‌دهند.

کارت بازی‌های بازیکنان نفت تهران هم‌اکنون در اختیار شرکت بهنام پیشرو است، در نتیجه سرنوشت بازیکنان این تیم برای دیدار روز پنج‌شنبه مقابل گسترش فولاد هنوز مشخص نیست.

ظاهرا سازمان لیگ نیز از نفت طلاییه درخواست مبایعه‌نامه خرید باشگاه نفت را کرده تا بر اساس این قرارداد کارت بازی بازیکنان نفت طلاییه را صادر کند اما مشخص نیست که چنین مبایعه‌نامه‌ای بین خریدار و فروشنده برای انتقال نفت تهران تنظیم شده یا خیر؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین